Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorĀbele, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:32Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94429
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63396
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir ‘’Digitālā mārketinga komunikācija uzņēmumā SIA “NORDE”. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz digitālā mārketinga komunikācijas un auto tirdzniecības teorētisko aspektu analīzi, kā arī veiktās patērētāju aptaujas rezultātiem par SIA “NORDE” digitālā mārketinga komunikāciju novērtējumu un ekspertu aptaujām, izklāstīt, kādas ir būtiskākās darbības SIA “NORDE” digitālā mārketinga komunikāciju pielietošanā un sniegt priekšlikumus digitālā mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Darba struktūru veido ievads, trīs nodaļas, secinājumi, priekšlikumi, izmantoto avotu un literatūras saraksts un pielikumi. Pirmajā nodaļā ir iekļauta literatūras un zinātnisko rakstu analīze. Otrās nodaļas ietvaros ir analizēti SIA “NORDE” pielietotie digitālā mārketinga elementi, kā arī tiek izskatīta konkurentu darbība. Visbeidzot, trešajā nodaļā ir veikta ekspertu un patērētāju aptaujas rezultātu analīze. Maģistra darbs sastāv no 101 lapaspusēm, 13 attēliem un 17 tabulām.
dc.description.abstractThe topic of Master’s thesis is “Digital Marketing Communications of SIA “NORDE””. The aim of Master’s thesis is to determine main digital marketing communication activities in SIA “NORDE” according to digital marketing communication’s and car sales theoretical aspects and SIA “NORDE” digital marketing communication evaluation from consumer and expert questionarre. The structure of the Master’s thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions, proposals, a list of used sources and literature.. The first chapter consists of an analysis of literature and scientific articles about marketing communication. The second chapter is devoted to the digital marketing elements applied by SIA "NORDE", as well as the activity of competitors is being analysed. The third chpter consists of the results of the expert and consumer surveys. The Master’s thesis consists of 101 pages, 13 images, 17 tables
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectSIA “NORDE”
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācija,
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācijas kanāli
dc.subjectkomunikācijas process
dc.titleDigitālā mārketinga komunikācija uzņēmumā SIA “NORDE”.
dc.title.alternativeDigital Marketing Communications of SIA “NORDE”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record