Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorEihmane, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:33Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94468
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63402
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “Uzņēmuma AS Madara Cosmetics mārketinga komunikācijas analīze”. Mārketinga komunikācijas attiecas uz stratēģiskām darbībām, ko veic uzņēmumi un organizācijas, lai nodotu mērķauditorijai ziņojumus par saviem produktiem, pakalpojumiem vai zīmolu. Tā ir daudzpusīga disciplīna, kas aptver dažādus komunikācijas kanālus, piemēram, reklāmu, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšanas pasākumus, tiešo mārketingu un digitālo mārketingu. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma AS “Madara Cosmetics” mārketinga komunikāciju, pamatojoties uz mārketinga teorētiskajiem aspektiem, darba autores novērojumiem un aptaujas rezultātiem, kā arī apkopot secinājumus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga komunikāciju veicināšanai. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi ir teorētisko aspektu analīze, esošo mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumam “Madara Cosmetics”, pētījuma veikšana ar aptaujas, kā pētniecības metodes palīdzību, kā arī secinājumu unpriekšlikumu izstrādāšana. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, bakalaura darba pirmā daļā darba autore apskatīja mārketinga komunikāciju teorētiskus aspektus. Darba otrā daļā tika analizētas uzņēmumā “Madara Cosmetics” īstenotās mārketinga komunikācijas. Darba pēdējā daļā bija veikta „Madara Cosmetics” patērētāju aptauja ar mērķi noskaidrot kāds ir viedoklis par uzņēmuma produkciju un mārketinga komunikācijām. Ņemot vērā uzņēmuma darbības analīzi un aptauju rezultātus, tika izstrādāti priekšlikumi par uzņēmuma mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējām. Bakalaura darbs sastāv no 80 lapaspusēm, 3 tabulām, 20 attēliem un 10 pielikumiem. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, Madara Cosmetics, kosmētikas tirgus, mārketinga pasākumi
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is "Marketing communication analysis of the company AS Madara Cosmetics". Marketing communications refers to the strategic actions taken by companies and organizations to convey messages about their products, services or brand to target audiences. It is a multifaceted discipline that covers various communication channels such as advertising, public relations, sales promotions, direct marketing and digital marketing. The aim of the bachelor's work is to evaluate the marketing communication of JSC "Madara Cosmetics" based on the theoretical aspects of marketing, the author's observations and survey results, as well as to gather conclusions and develop proposals for promoting the company's marketing communications. To achieve the goal of the work, the tasks to be performed are the analysis of theoretical aspects, the analysis of existing marketing communications for the company "Madara Cosmetics", conducting research using a survey as a research method, as well as developing conclusions and proposals. In order to achieve the set goal, in the first part of the bachelor's thesis, the author reviewed the theoretical aspects of marketing communications. In the second part of the work, the marketing communications implemented in the company "Madara Cosmetics" were analysed. In the last part of the work, a survey of "Madara Cosmetics" consumers was conducted with the aim of finding out what the opinion is about the company's products and marketing communications. Taking into account the analysis of the company's operation and the results of the surveys, proposals were developed on the possibilities of improving the company's marketing communications. The bachelor's thesis consists of 80 pages, 3 tables, 20 images and 10 appendices. Keywords: marketing communications, Madara Cosmetics, cosmetics market, marketing activities
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectMadara Cosmetics
dc.subjectkosmētikas tirgus
dc.subjectmārketinga pasākumi
dc.titleUzņēmuma AS "Madara Cosmetics" mārketinga komunikācijas analīze.
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communication of “Madara Cosmetics” company.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record