Uzņēmuma “Apollo skypark” integrētās mārektinga komunikācijas izmantošana mērķa auditorijas piesaistīšanai.
Author
Cimars, Ralfs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba temats ir “Uzņēmuma “Apollo skypark” integrētās mārektinga komunikācijas izmantošana mērķa auditorijas piesaistīšanai”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz integrēto mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām un pētījuma rezultātiem, novērtēt uzņēmuma Apollo Skypark mārketinga komunikācijas, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus IMK attīstīšanai un pilnveidošanai. Maģistra darba pētījuma objekts: Integrētās mārketinga komunikācijas Pētījuma priekšmets: integrēto mārketinga komunikāciju pielietošana uzņēmumā Apollo Skypark, plašākas mērķa auditorijas piesaistīšanai. Maģistra darba pirmajā nodaļā autors apskatīs Integrētās mārketinga komunikācijas teorētiskos aspektus, to būtību, īpatnības un aktualitāti. Darba otrajā nodaļā tiks apskatīts, uzņēmuma Apollo Skypark līdzšinējā mārketinga komunikācija,uzņēmuma mērķa auditorija un IMK pielietošanas iespējas attiecībā uz uzņēmuma mērķa auditoriju. Darba pēdējā nodaļā tiks analizēta anketa un tās rezultāti, kā arī izstrādāts integrētās mārketinga komunikācijas plāns. Darba izskaņā tiks izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi uzņēmumam Apollo Skypark. Maģistra darbs sastāv no 88 lpp, neskaitot pielikumus, sevī ietver 7 tabulas un 10 att. un 2 pielikumus. Atslēgas vārdi: Integrētās mārketinga komunikācijas, mārketinga komunikācijas, Apollo integrētās mārketinga komunikācijas kanāli, sinerģija The topic of the master's thesis is " Company’s “Apollo Skypark” usage of integrated marketing communications to attract target audience". The aim of the work is, based on the theoretical aspects of integrated marketing communications and research results, to evaluate the marketing communications of the company Apollo Skypark, to reveal shortcomings and to provide proposals for the development and improvement and implementation of IMK. Object of master's thesis research: Integrated marketing communications Research subject: application of integrated marketing communications in the company Apollo Skypark, for attracting a wider target audience. In the first chapter of the master's thesis, the author will examine the theoretical aspects of Integrated Marketing Communication, their essence, peculiarities and relevance. In the second chapter of the work, will be reviewed the marketing communication of the company Apollo Skypark, the company's target audience and the possibilities of using IMK in relation to the company's target audience. The last chapter of the paper will analyze the questionnaire and its results, as well as develop an integrated marketing communication plan. At the end of the work, conclusions will be made and proposals will be made for the Apollo Skypark. The master's thesis consists of 88 pages, excluding additional material, includes 7 tables and 10 pictures and 2 attachments. Keywords: Integrated marketing communications, marketing communications, Apollo integrated marketing communication channels, synergy.