Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorBirka, Emīls
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:36Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95130
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63421
dc.description.abstractIzstrādāts bakalaura darbs ar nosaukumu “Digitālā mārketinga ieviešana SIA Agro Spring”, kura mērķis ir noteikt digitālā mārketinga ieviešanas nozīmi mazā uzņēmumā, izprotot digitālā mārketinga iespējas, kas sekmētu uzņēmuma attīstību, kā arī izstrādāt priekšlikumus darbības uzlabošanai. Darba teorētiskajā nodaļā tiek veikts pieejamās informācijas apkopojums par digitālo mārketingu, raksturojot tā procesu un nozīmi biznesā, galvenokārt atsaucoties uz zinātniskajiem rakstiem un publikācijām par nozares saistošajām aktualitātēm. Bakalaura darba pētījums veikts, izmantojot pieejamos uzņēmuma SIA Agro Spring finanšu, digitālo un sociālo mediju un tīmekļa datus, kā arī uzņēmuma klientu un sadarbības partneru aptaujas rezultātus. Autora izstrādātais bakalaura darbs satur 65 lappuses. Darba ietvaros ir izveidotas 3 tabulas un izmantoti 24 attēli.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor's thesis is " Implementation of digital marketing at SIA Agro Spring", the purpose of which is to determine the importance of implementing digital marketing in a small company, understanding the possibilities of digital marketing that would contribute to the development of the company, as well as to develop proposals for improving operations. In the theoretical part of the bachelor’s thesis, a collection of available information on digital marketing is carried out, describing its process and importance in business, mainly referring to scientific articles and publications on the relevant current affairs of the industry. The research of the bachelor's thesis was carried out using the available financial, digital and social media and web data of the company SIA Agro Spring, as well as the results of the survey of company's customers and cooperation partners. The research work made by the author contains 65 pages. Altogether 3 tables were constructed, and 24 images were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectmārketings
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectreklāma
dc.subjectmājaslapa
dc.titleDigitālā mārketinga ieviešana SIA Agro Spring.
dc.title.alternativeImplementation of digital marketing at SIA Agro Spring.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record