Skata fiksācijas stabilitāte bērniem ar un bez lasīšanas grūtībām

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Darbs tika rakstīts latviešu valodā uz 33 lapaspusēm. Tas satur 10 attēlus, 2 tabulas un 28 atsauces uz literatūras avotiem. Darba mērķis: Salīdzināt fiksācijas stabilitātes starp bērniem ar un bez lasīšanas grūtībām izmantojot 2 mainīgo elipses kontūru laukuma (BCEA) Metode: Izmantojot Tobii Pro Fusion acu kustību pierakstu iekārtu, I2MC algoritmu un ne ar lasīšanu saistītu stimulu, tika noteikta fiksācijas stabilitāte. Dalībnieki: Pētījumā piedalījās 306 bērni no 1.- 6. klasei vecumā no 6 līdz 12 gadiem no Latvijas skolām. Rezultāti: Fiksācijas stabilitāte statistiski nozīmīgi neatšķīrās nevienā no apskatīto klašu audzēkņiem ar un bez lasīšanas grūtībām (p>0,05). Secinājumi: Fiksācijas stabilitāte neatšķiras bērniem ar un bez lasīšanas grūtībām.
The thesis was written in Latvian on 33 pages. It contains 10 figures, 2 tables and 28 references to literature sources. The aim of the thesis: To compare fixation stability between children with and without reading difficulties using bivariate contour ellipse area (BCEA). Method: Tobii Pro Fusion eye tracker device, the I2MC algorithm, and a non-reading stimulus was used to determine fixation stability. Participants: 306 children from 1st to 6th grade aged 6 to 12 from Latvian schools participated in the study. Results: Fixation stability was not statistically significantly different in any of the studied classes between children with and without reading difficulties (p>0.05). Conclusions: Fixation stability does not differ between children with and without reading difficulties.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By