Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorSpale, Katarīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:06:14Z
dc.date.available2023-09-05T01:06:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95141
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63540
dc.description.abstractInfluenceru mārketings ir strauji augoša biznesa joma, kas ir vērsta uz tiešu komunikāciju ar klientu. Valoda un modālie darbības vārdi ir tās būtiska sastāvdaļa, kas pauž autora attieksmi un viedokli. Darba galvenais mērķis bija noteikt modālo darbības vārdu biežumu un nozīmi mediju diskursā, proti, tiešsaistes rakstos. Šī mērķa sasniegšanai tika izmantota literatūras analīzes, diskursa analīzes, un statistiskās analīzes pētījumu metodes. Rezultātā visizplatītākie modālie darbības vārdi bija can, will un may, kā arī tika atrasti visu modālo nozīmju gadījumi, un visizplatītākie bija iespējamība un prognozēšana.
dc.description.abstractInfluencer marketing is a fast-emerging business area that is focused on direct communication with the customer. Language and modal verbs are an essential part of it, which expresses the attitude and subjectivity. The main goal was to determine the frequency and meaning of modal verbs in media discourse, namely online articles on influencer marketing. Literature review, discourse analysis, and statistical analysis as research methods were employed to achieve this goal. In result, the most frequent modal verbs were can, will and may, while instances of all modal meanings were found, with possibility and prediction being the most common.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectepistēmiskā modalitāte
dc.subjectdeontiskā modalitāte
dc.subjectmodālie darbības vārdi
dc.subjectinfluenceru mārketings
dc.titleModālo darbības vārdu lietojums rakstos par influenceru mārketingu
dc.title.alternativeUse of Modal Verbs in the Articles on Influencer Marketing
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record