Vecāku attieksme par Valstī noteikto vakcināciju pirmsskolas vecuma bērniem
Author
Zuja, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
Advisor
Lobova, Natālija
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Pētniecības darbs “Vecāku attieksme par Valstī noteikto vakcināciju pirmsskolas vecuma bērniem” tika veikts ar mērķi noskaidrot bērnu vecāku attieksmi par valstī noteikto vakcināciju pirmsskolas vecuma bērniem. Pētniecības uzdevumi bija analizēt zinātnisko literatūru un informācijas avotus par vārda “attieksme” skaidrojumu, pirmsskolas vecumposma raksturojumu, valstī noteikto vakcinācijas sarakstu pirmsskolas vecuma bērniem, B. Ņumenas teoriju. Izstrādāt pētījuma instrumentu anketas aptauju, veikt aptauju, apkopot un analizēt aptaujas rezultātus. Balstoties uz iegūtajiem datiem izdarīt secinājumus. Darbā izvirzītā hipotēze – pirmskolas vecuma bērnu vacāku attieksme par valstī noteikto vakcināciju ir pozitīva. Pētījumā piedalījās 70 respondenti, aptaujas anketas tika izsniegtas respondentiem izdrukātā formātā pētījuma vietā. Anketas jautājumi tika atspoguļoti diagrammās, katrs jautājums tika aprakstīts un analizēts atsevišķi. The research work "Parents' attitude towards nationally prescribed vaccinations for preschool children" was conducted with the aim of finding out the attitude of children's parents towards nationally prescribed vaccinations for preschool children. The research tasks were to analyze the scientific literature and sources of information about the explanation of the word "attitude", characteristics of the preschool age, the list of vaccinations established in the country for preschool children, B. Newman's theory. Develop a research instrument questionnaire survey, conduct a survey, collect and analyze the survey results. Draw conclusions based on the obtained data. The hypothesis put forward in the work is that the attitude of the parents of preschool children towards vaccination prescribed in the country is positive. 70 respondents participated in the study, questionnaires were given to respondents in a printed format at the study site. Questionnaire questions were represented in diagrams, each question was described and analyzed separately.