Show simple item record

dc.contributor.advisorMihno, Linda
dc.contributor.authorGraudiņa, Ērika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:02:54Z
dc.date.available2023-09-06T01:02:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95586
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64093
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir meklēt sakarības starp mācīšanās stilu, metožu izvēli un skolēnu mācību sasniegumiem, lai izvērtētu un piedāvātu iespējas citiem pedagogiem, kā organizēt mācību procesu, veicot praktiskas darbības pētījumu pamatizglītības posmā datorikas stundās. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkota informācija par jēdziena “metode” būtību, metožu iedalījumu un reālām metodēm, kuras var izmantot pedagogi savās stundās. Tāpat teorijā ir aplūkoti dažādi mācīšanās stili, to raksturojošie faktori un saistība ar cilvēku sasniegumiem. Pētījumā tika noskaidrots, ka ir vērojama saistība starp skolēnu iesaisti un sasniegumiem un mācīšanās stilu. Rezultātā noskaidrots, ka audiāliem skolēniem ir nepieciešama īpaša uzmanība mācību procesa laikā, jo pētījumā izmantotās metodes viņi vērtēja viszemāk. Kinētiskā un vizuālā mācīšanās stila skolēniem ir ļoti plašas iespējas datorikas priekšmetā, jo datorika ir vairāk praktisks priekšmets, kurā var darboties un skatīties līdzi.
dc.description.abstractThe aim of the research is to search for connections between learning style, choice of methods and students' learning achievements, in order to evaluate and offer opportunities to other educators on how to organize the learning process by performing practical activities during the research phase of basic education in computer lessons. The theoretical part of the study includes an overview about the concept of "method", classification of methods and real methods that can be used by educators in their lessons. Also, the theory examines different learning styles, their characteristic factors and their connection with people's achievements. The study shows that there is a relationship between student engagement and achievement and learning style. As a result, it was shown that auditory students need special attention during the learning process, because they rated the methods used in the study the lowest. Students with a kinetic and visual learning style have very wide opportunities in computer science, because computer science is more of a hands-on subject where you can practically work and watch.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmācību metode
dc.subjectmācīšanās stili
dc.subjectmācību procesa diferencēšana
dc.subjectdatorika
dc.titleDAUDZVEIDĪGU MĀCĪBU METOŽU IZMANTOŠANAS IESPĒJAS DATORIKAS STUNDĀS PAMATIZGLĪTĪBĀ.
dc.title.alternativePOSSIBILITIES OF USING DIVERSE TEACHING METHODS IN COMPUTER SCIENCE LESSONS IN PRIMARY EDUCATION.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record