Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorStūrmane, Nellija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:03:54Z
dc.date.available2023-09-06T01:03:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96439
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64331
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums – Rotaļlietu uzņēmuma virzīšana starptautiskajā tirgū. Bakalaura darba mērķis – Izpētīt rotaļlietu nozari Latvijā un Eiropā, kā arī analizēt starptautiskajā tirgū ieiešanas veidus, identificējot to priekšrocības un trūkumus, lai noslēdzošajā darba nodaļā pētāmajam uzņēmuma varētu ieteikt atbilstošāko virzīšanas stratēģiju starptautiskajā tirgū. Darbs sastāv no 3 nodaļām, pirmajā nodaļā autore pētīja zinātnisko informāciju par klasiskajām un mūsdienu starptautiskajām tirgū ieiešanas teorijām, analizēja tirgū ieiešanas stratēģiju veidus, kā arī identificēja katra stratēģijas veida priekšrocības un trūkumus. Darba otrajā nodaļā tika izpētīta rotaļlietu nozare Latvijā, Eiropā un atsevišķi apskatīta arī Zviedrijā, lai darba trešajā nodaļā analizētajam uzņēmumam varētu ieteikt atbilstošāko Zviedrijas tirgū virzīšanās metodi. Darba kopējais apjoms ir 63 lapas. Darbā ir ietverti 14 attēli. Darbam ir pievienoti 2 pielikumi.
dc.description.abstractTitle of the bachelor's thesis – Promoting the toy business in the international market. The aim of the bachelor's thesis – is to explore the toy industry in Latvia and Europe, as well as to analyze the ways of entering the international market, identifying advantages and disadvantages, so that the company to be analyzed in the final third chapter of the work, can recommend the most appropriate market entry strategy in the Swedish market. The work consists of 3 chapters, in the first chapter the author studied scientific information on classical and contemporary international market entry theories, analyzed the types of market entry strategies, and also identified the advantages and disadvantages of each type of strategy. The second chapter of the work examined the toy sector in Latvia, Europe, and separately also in Sweden so that the company analyzed in the third chapter of the work could recommend the most appropriate method of entering the international market. The total volume of the work is 63 pages. The work contains 14 images and 2 appendices are attached to the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectRotaļlietas
dc.subjectStratēģija
dc.subjectProdukta virzīšana starptautiskajā tirgū
dc.subjectToys
dc.subjectSweden
dc.titleRotaļlietunbiznesa virzīšana starptautiskajā tirgū.
dc.title.alternativePromoting toy business in the international market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record