Mobilitātes iespējas Rīgā: stāvparku un sabiedriskā transporta savienotība
Author
Lapa, Linards
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņš, Māris
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Mobilitātes iespējas Rīgā: stāvparku un sabiedriskā transporta savienotība” analizēti pilsētas teritorijas attīstības plānošanas dokumenti, kā arī sabiedriskā transporta un stāvparku savienotība. Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt stāvparku un sabiedriskā transporta tīkla savienotību Rīgā. Pētījuma ievadā apkopoti līdz šim veiktie zinātniskie pētījumi par ilgtspējīgas mobilitātes risinājumiem pilsētvidē. Darbam izmantoti pilsētas un Rīgas plānošanas reģiona teritorijas attīstības plānošanas dokumenti, kā arī pētījumi par stāvparku attīstību Rīgā. Pētījumā analizēta sabiedriskā transporta sasniedzamība un nodrošinājums esošo un plānoto stāvparku tuvumā. Noslēguma secinājumos apkopoti galvenie pētījuma rezultāti. Darbu veido anotācijas, ievads, 5 nodaļas un secinājumi, ka arī izmantotās literatūras saraksts. Teksta kopējais apjoms ir 58 lapaspuses, ietverot 5 pielikumus. The bachelor's thesis “Assessing urban mobility: compatibility of park and ride system in Riga” examines the consistency of urban public transportation and the park & ride system. The study aims to assess how planning of park & ride and public transport system has evolved in the relevant documents in Riga and explore the provision of public transport within the catchment area of the planned parking sites. The introduction part of the thesis summarizes previous scientific work on sustainable mobility solutions in urban areas. The current research utilizes spatial planning documents and other performed studies for the development of parking system in the city and the Riga planning region. The main research findings are summarized in the concluding remarks. The thesis consists of an abstract, introduction, five chapters, conclusions, and a list of references. The total length of the text is 58 pages, including five appendices.