Latvijas Basketbola savienības un Latvijas Futbola federācijas mārketinga komunikācijas loma komandu sporta veidu atpazīstamības veicināšanā Latvijā
Autor
Jēkabsone-Žogota, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma - Latvijas Basketbola savienības un Latvijas Futbola federācijas mārketinga komunikācijas loma komandu sporta veidu atpazīstamības veicināšanā Latvijā. Darba mērķis: Izpētīt un analizēt sporta federāciju mārketinga kampaņās izmantotos komunikācijas instrumentus. Teorētisko daļu veido nodaļas par mārketinga komunikāciju, komunikācijas stratēģijas plāna nozīme organizācijas attīstības veicināšanas procesos, sporta nozares komunikācijas procesu plānošanas tendences. Metodoloģiskajā daļā apskatītas pētījumā izmantotās metodes –kontentanalīze, intervija ar Latvijas Basketbola savienības ģenerālsekretāru un Latvijas Futbola federācijas mārketinga un komunikācijas vadītāju, un tika veikta anketēšana. Pētījuma rezultātā iegūtie dati norāda, ka visefektīvākās un atmiņā paliekošākās mārketinga aktivitātes ir tās, kuras personīgi uzrunā līdzjutēju un atstāj iespaidu uz viņa ikdienu un piederības sajūtu plašākam līdzjutēju lokam - pieredze publiskos pasākumos, konkursi un labdarības pasākumi. Darbs sastāv no: ievada, trīs nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta. Kopējais lapas pušu skaits 63 (bez pielikumiem), izmantoto avotu skaits - 79, attēlu skaits - 9, tabulu skaits - 4, pielikumu skaits - 3. The topic of the bachelor's thesis - The role of marketing communication of the Latvian Basketball Association and the Latvian Football Federation in promoting the recognition of team sports in Latvia. The purpose of the work: To study and analyze the communication tools used in the marketing campaigns of sports federations. The theoretical part consists of chapters on marketing communication, the importance of the communication strategy plan in organizational development promotion processes, trends in the planning of communication processes in the sports industry. The methodological part examines the methods used in the research - content analysis, an interview with the general secretary of the Latvian Basketball Association and the head of marketing and communication of the Latvian Football Federation, and a questionnaire was conducted. The data obtained as a result of the research indicate that the most effective and memorable marketing activities are those that personally address the fan and leave an impression on his daily life and the feeling of belonging to a wider circle of fans - experience at public events, contests and charity events. The work consists of: introduction, three chapters, conclusion, used literature and list of sources. The total number of pages is 63 (without appendices), the number of used sources - 79, the number of images - 9, the number of tables - 4, the number of appendices - 3.