Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorŠaplavska, Poļina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:14Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96491
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64640
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Izglītības iestāžu mārketinga komunikācija sociālajos medijos 2023. gada pirmajā ceturksnī: Latvijas Universitātes piemērs”. Darba mērķis ir noteikt, kā tiek uzturēta LU sociālo mediju komunikācijā, kā tos pamato atbildīgie speciālisti un kā tos novērtē auditorija. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorija balstās uz akadēmiskiem darbiem par korporatīvo komunikāciju, integrēto mārketinga komunikāciju un tās realizēšanu sociālajos medijos. Metodoloģiskajā daļā tiek aplūkotas tādas pētniecības metodes, kā kvalitatīvā kontentanalīze, tiešsaistes aptauja un daļēji strukturētā intervija. Darba empīriskā daļa sastāv no konteksta informācijas par Latvijas izglītības iestāžu ainavu un LU, kā arī iegūto datu analīzes. Pētījuma rezultātā ir gūts ieskats Latvijas Universitātes mārketinga komunikācijas praksē sociālajos medijos.
dc.description.abstractThe subject of the bachelor thesis is "Social Media Marketing Communication of Educational Institutions in the First Quarter of 2023: The Example of the University of Latvia". The work aims to determine how the social media communication of LU is maintained, how it is justified by the specialists, and how evaluated by the audience. The work consists of theoretical, methodological, and empirical parts. The theory is based on academic works on corporate communication, integrated marketing communication, and social media. The methodological part deals with research methods such as content analysis, online survey, and semi-structured interview. The empirical part consists of contextual information about LU and Latvian educational institutions, as well as the analysis of the obtained data. As a result of the research, insight has been gained into the social media marketing communication practice of the University of Latvia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectintegrētā mārketinga komunikācija
dc.subjectizglītības iestādes
dc.subjectLatvijas Universitāte
dc.titleIzglītības iestāžu mārketinga komunikācija sociālajos medijos 2023. gada pirmajā ceturksnī: Latvijas Universitātes piemērs
dc.title.alternativeSocial Media Marketing Communication of Educational Institutions in the First Quarter of 2023: The Example of the University of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record