Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorRegiņa, Dmitrijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:13Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99759
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65274
dc.description.abstractPēdējo gadu laikā cilvēki ir izrādījuši pieaugošu interesi par ekoloģiskiem apģērbiem ne tikai Latvijā, bet arī citur pasaulē. Šī interese ir saistīta ar pieaugošo izpratni par klimata pārmaiņām, vides problēmām un sociālo atbildību. Cilvēki vēlas atrast ilgtspējīgas un videi draudzīgas apģērba alternatīvas, lai samazinātu savu ietekmi uz vidi. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz patērētāju uztveres veidošanās teorētiskajiem aspektiem un empīrisko pētījumu, izpētīt patērētāju uzvedību eko apģērbu iegādes kontekstā Latvijas tirgū, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darbs sastāv no trim nodaļām – 1.pētīs patērētāju uzvedības teorētiskos aspektus, 2. eko apģērbu tirgu un patērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru skaidrošana eko apģērbu izvēlē, 3. veiks patērētāju anketēšanu par eko apģērbu iegādi. Darba beigās apkopoti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Darbā iekļautas 80 lapaspuses, tai skaitā 7 tabulas, 48 attēli un 5. pielikumi.
dc.description.abstractIn recent years, people have shown a growing interest in eco-friendly clothing not only in Latvia but also worldwide. This interest is associated with a growing awareness of climate change, environmental issues, and social responsibility. People want to find sustainable and environmentally friendly clothing alternatives to reduce their impact on the environment. The aim of the bachelor's thesis is, based on theoretical aspects of consumer perception formation and empirical research, to explore consumer behavior in the context of eco-clothing purchases in the Latvian market. The work consists of three sections – 1. exploring theoretical aspects of consumer behavior, 2. elucidating the eco-clothing market and factors influencing consumer behavior in the selection of eco-clothing, and 3. conducting a consumer survey on eco-clothing purchases. In conclusion, findings are summarized, and recommendations are proposed for improvement. The paper includes 80 pages with various elements, including 7 tables, 48 images, and 5.appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjecteko apģērbs
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectietekmējošie faktori
dc.subjectpatērētāju uzvedības modeļi
dc.titlePatērētāju uzvedība eko apģērbu iegādes kontekstā.
dc.title.alternativeConsumer behavior in the context of eco-friendly clothing purchases.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record