• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā “Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem - Nateo, Livol, Muss

Thumbnail
View/Open
309-99786-Mackiala_Kristiana_km20084.pdf (2.528Mb)
Author
Mackiala, Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kotovs, Svjatoslavs
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā “Mārketinga komunikācijas analīze sociālo tīklu platformā „Instagram” uztura bagātinātāju zīmoliem- Nateo, Livol, Muss”, mērķis ir izpētīt un novērtēt zīmolu komunikāciju sociālo mediju platformā “Instagram”, kādu saturu tie izvieto un ar kādu mērķi uztura bagātinātāju zīmoli veido komunikāciju šajā platformā. Darba teorētisko daļu veido teorija par mārketingu, zīmolu, komunikāciju un platfromu „Instagram” , kā arī uztura bagātinātaju zīmolu raksturojums. Bakalaura darbu veido trīs galvenās daļas: teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā. Bakalaura darbā pielietotās pētniecības metodes ir kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un interneta aptauja.
 
The theme of this bachelor thesis “Marketing communication analysis of dietry supplement brands like Nateo, Livol, Muss on the social media platform “Instagram”. The aim is to explore and evaluate the communication of the dietry supplement brands in social media platform “Instagram”, what content they publish and what is the purpose of building communication in this platform. The theoretical part describes theory about marketing, branding, communication and social media platform „Instagram”, characteristics of dietry supplement brands. Bachelor thesis consists of three main parts: theoretical, methodology and empirical part. Research methods are quantitive contentanalysis, semi-structured interview and surwey.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65351
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV