Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorElmane, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:36Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99808
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65356
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: “Swedbank” Latvija sociālo mediju komunikācija finanšu pratības veicināšanai”. Pētījuma mērķis ir izprast “Swedbank” Latvija sociālo mediju komunikāciju, lai novērtētu to stratēģiju un taktiku finanšu pratības veicināšanā. Pētījuma problēma tiek balstīta uz faktu, ka Latvijā ir zemi finanšu pratības rādītāji. Darbs sastāv no trīs daļām : teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā. Darba teorētiskajā daļā apskatītas teorijas par organizāciju, organizācijas komunikāciju, finanšu pratību, sociālajiem medijiem, zīmola komunikāciju. Bakalaura darba metodoloģiskajā daļā tika izvirzītas un aprakstītas trīs pētniecības metodes: kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptauja. Tika analizēts “Swedbank” Latvija sociālo mediju kontos “Instagram un “Facebook” 2023. gadā publicētais saturs, iegūtas vērtīgas atbildes no uzņēmuma “Swedbank” Latvija ekspertiem, kā arī klientu viedoklis.
dc.description.abstractSubject of the Bachelor's work: “Swedbank” Latvia social media communication to promote financial literacy”. The aim of the study is to understand “Swedbank” Latvia social media communication in order to assess their strategy and tactics in promoting financial literacy. The problem of the study is based on the fact that Latvia has low financial literacy indicators. The work consists of three parts: theoretical, methodological and empirical. The theoretical basis for the work consists of theories about organisation, organisation communication, financial literacy, social media, brand communication. Three research methods were described in the methodological part of the bachelor's work: quantitative contentation analysis, semi-structured interview and survey. Swedbank Latvia social media accounts “Instagram” and “Facebook” were analysed in 2023, valuable replies were obtained from Swedbank Latvia experts, as well as customers opinions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectfinanšu pratība
dc.subjectzīmola komunikācija
dc.subjectorganizācijas komunikācija
dc.subjectSwedbank
dc.titleSwedbank Latvija sociālo mediju komunikācija finanšu pratības veicināšanai
dc.title.alternativeSwedbank Latvia social media communication to promote financial literacy
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record