Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorTīrone, Enija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:37Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101445
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66412
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “Jauna produkta ieviešana Islandes tirgū.” Tēmas aktualitāte ir maz uzņēmumi, kas piedāvā ražot vai izplatīt stikla siltumnīcas Islandē. Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga stratēģiju, pamatojoties uz teorētisko materiālu un veiktajiem pētījumiem, lai ieviestu jaunu produktu Islandes tirgū. Uzņēmums SIA “Wooddeal” ir ražošanas mikro uzņēmums Latvijā, kas specializējas stikla siltumnīcu ražošanā un izplatīšanā. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmā nodaļa ir teorētiskā, otrā nodaļa ir tirgus pētījums un uzņēmuma raksturojums, un trešā nodaļa ir aptaujas anketas datu apkopojums un mārketinga stratēģijas izstrāde. Darba beigās tiek izteikti secinājumi un priekšlikumi balstoties uz izstrādāto mārketinga stratēģiju. Darbā ir iekļauti 17 attēli, 7 tabulas un 5 pielikumi. Darbs sastāv no 75 lapaspusēm.
dc.description.abstractThe topic of my bachelor thesis is "Introduction of a new product on the Icelandic market". The topic is relevant to the few companies offering to manufacture or distribute glasshouses in Iceland. The aim of the thesis is to develop a marketing strategy based on theoretical material and research to introduce a new product in the Icelandic market. SIA “Wooddeal” is a micro-manufacturing company in Latvia specialising in the production and distribution of glass greenhouses. The thesis consists of 3 chapters. The first chapter is theoretical, the second chapter is market research and company characteristics, and the third chapter is a summary of the questionnaire data and the development of a marketing strategy. At the end of the thesis, conclusions and proposals are made based on the developed marketing strategy. The work includes 17 images, 7 tables and 5 appendices. The thesis consists of 75 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectProdukta ieviešana tirgū
dc.subjectIslande
dc.subjectMārketinga stratēģija
dc.subjectStarptautiskais tirgus
dc.subjectKonkurence
dc.titleJauna produkta ieviešana Īslandes tirgū.
dc.title.alternativeIntroduction of a new product on the Icelandic market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record