E-komercijas ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu digitālajā vidē
Author
Ozoliņš, Harijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šavriņa, Baiba
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “E-komercijas ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu digitālajā vidē”. Darba mērķis ir izpētīt patērētāju uzvedību iegādājoties preces digitālajā vidē. Tajā tiek analizēti e-komercijas nozares teorētiskie aspekti, kā arī patērētāju lēmumu pieņemšanas process un ietekmējošie faktori digitālajā vidē. Tiek analizēti pieejamie statistiskie dati saistībā ar e-komercijas nozari un digitālo vidi, aplūkoti ar uzņēmumiem un patērētājiem pieejamie dati, kas ietekmē e-komercijas lietojumu. Darbā tiek veikts pētījums par patērētāju uzvedību un tiem svarīgākajiem faktoriem pirkumu veikšanai tiešsaistē, pētījuma veikšanai tiek izmantota aptauja un aptaujas datu analīze. Darba izstrādei izmantoti elektroniskie statistisko datu avoti, zinātniskie raksti un galvenokārt ārzemju autoru grāmatas. The topic of bachelor thesis is “The impact of E-commerce on consumer decision making in digital environment”. The purpose of this paper is to research change in behavior in consumers in digital environment. The study analyses and describes theoretical aspects of the e-commerce sector, as well as the consumer decision making process and influencing factors in the digital environment. Available statistical data related to the e-commerce sector and digital environment are analyzed as well as available scientific paper analysis are conducted. For the study, digital sources of statistical data, publications and mainly foreign author literature was used.