Show simple item record

dc.contributor.advisorVorončuka, Inesa
dc.contributor.authorBžozovska, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:05:10Z
dc.date.available2024-06-22T01:05:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102501
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66512
dc.description.abstractBeidzoties covid-19 pandēmijai, daudzas vispārējas izglītības iestādes saskaras ar lēmuma pieņemšanu par to, kādu darba formu izvēlēties - attālināti, klātiene vai hibrīds. Lai palīdzētu izglītības iestāžu vadībai veikt lēmumu, ir nepieciešams pētīt mācībspēka apmierinātību ar darbu konkrētajā darba režīmā. Šī maģistra darba mērķis ir novērtēt attālinātā darba ietekmi uz mācībspēka apmierinātību ar darbu izglītības iestādēs Latvijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus vadītājiem izglītības jomā, lai efektīvāk realizētu mācību vadības procesus. Pētījuma rezultātā pamatojoties uz anketas un intervijas rezultātiem tika secināts, ka attālinātais darbs ietekmē vairāk negatīvi nekā pozitīvi mācībspēka apmierinātību ar darbu. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām, 12 apakšnodaļām, 84 lapaspusēm, 30 attēliem, 6 tabulām, 83 izmantotām literatūrām un avotiem, 6 pielikumiem.
dc.description.abstractWith the COVID-19 pandemic over, many general education institutions are facing a decision on what form of work to choose- remotely, face-to-face or hybrid. In order to help the management of educational institutions make a decision, it is necessary to study the teaching staff’s satisfaction with working in a given working mode. The purpose of this Master's thesis is to assess the impact of remote work on the level of teaching staff’s job satisfaction in educational institutions in Latvia, as well as to develop proposals for managers in the field of education in order to effectively implement learning management processes. As a result of the study, based on the results of the questionnaire and interview, it was concluded that remote work affects teaching staff’s job satisfaction more negatively than positively. Master's work consists of 3 chapters, 12 sub-chapters, 84 pages including 30 images, 6 tables, 83 literature and sources used and 6 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectAttālinātais darbs
dc.subjectapmierinātība ar darbu
dc.subjectizglītojamie
dc.subjectmācībspēks
dc.titlettālinātā darba ietekme uz mācībspēka apmierinātību ar darbu vispārējās izglītības iestādēs.
dc.title.alternativeThe impact of remote work on job satisfaction of teaching staff in genereal education institutions.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record