Emocionālās atsaucības veidošanās muzikālajā darbībā 4-5 gadus veciem bērniem
Author
Kreicberga, Ravita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Brice, Baiba
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors: Ravita Kreicberga Kvalifikācijas darba vadītājs: Mg. paed. Baiba Brice Kvalifikācijas darba tēma: ir “Emocionālās atsaucības veidošanās muzikālajā darbībā 4 – 5 gadus veciem bērniem”. Darba mērķis ir teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt emocionālās atsaucības veidošanos muzikālajā darbībā četrus līdz piecus gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskā daļa: Tiek izpētīta un apkopota teorētiskā literatūra par emocijām ,emocionālās atsaucības veidošanos 4-5 gadus veciem bērniem, muzikālā darbība emocionālās atsaucības veicināšanai. Empīriskā daļa: tiek veikts empīriskais pētījums par emocionālās atsaucības veidošanos muzikālajā darbībā 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījuma sākumā tiek izvirzīti kritēriji, veikts bērnu raksturojums, vērtēta bērnu emocionālā atsaucība. Tiek organizēts pedagoģiskais process iekļaujot muzikālo darbību. Atkārtoti veikta bērnu emocionālās atsaucības vērtēšana. Kvalifikācijas darba apjoms ir 45 lappuses . Tajā iekļautas 4 tabulas, 6 attēli, 4 pielikumi. Darbā iekļauti 27 izmantotās literatūras avoti. Author of the Qualification Work: Ravita Kreicberga Supervisor Of The Qualification Work: Mg. paed. Baiba Brice The Topic Of The Qualification Work: is “Formation Of Emotional Responsiveness In Musical Lessons For 4-5 Year-old Children”. The aim of the qualification work is to theoretically investigate and practically test the formation of emotional responsiveness in musical lessons for 4-5 year-old children. The qualification work consists of two parts - theoretical and empirical. Theoretical Part: theoretical literature on emotions, the formation of emotional responsiveness of 4-5-year-old children, musical activity for promoting emotional responsiveness is researched and collected. Empirical Part: an empirical study is conducted on the formation of emotional responsiveness in musical activity for 4-5-year-old children. At the beginning of the study, criteria are set, children are characterized and children’s emotional responsiveness is evaluated. The pedagogical process is organized including musical activities. Evaluation of children’s emotional responsiveness was repeated. The Volume Of The Qualification Work is 45 pages. It includes 4 tables, 6 figures and 4 appendices. The work includes 27 literary sources.