Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorEglīte, Inese
dc.contributor.authorOse-Kolosova, Ildze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:08Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101760
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67430
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors: Ildze Ose-Kolosova Kvalifikācijas darba nosaukums: Digitālie rīki un platformas valodas apguvei pirmsskolā Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt un pārbaudīt, digitālo rīku un platformu izmantošanu valodas apguvē pirmsskolā. Mērķa sasniegšanā izvirzītie uzdevumi: analizēt digitālo rīku izmantošanu valodas apguves procesā, praktiskā darbībā pārbaudīt digitālo rīku un mācību platformu izmantošanu valodas apguvē pirmsskolā, veikt pētījumu un izdarīt secinājumus par digitālo rīku un mācību platformu izmantošanu valodas apguvē pirmsskolā. Darba struktūra: kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Ievada daļā ir noteikts pētījuma objekts, pētījuma priekšmets, izvirzīts pētījuma mērķis. Darba teorētiskajā daļā: tiek iepazīstināts ar runas un valodas attīstību pirmsskolā, kā tiek veicināta runas un valodas attīstība, mācību procesā iekļaujot digitālos rīkus un mācību platformas. Pētījuma praktiskajā daļā tika pētīta pirmsskolas izglītības iestāde “Y”, struktūrvienība „YY”. Pētāmajā grupā pēc izstrādātiem kritērijiem veikti bērnu novērojumi, pedagogu intervija un bērnu darbības analīze. Darba autore pēta vai digitālo rīku sniegto iespēju izmantošana valodas apguvē ir, jēgpilna un sniedz vēlamo rezultātu. Kvalifikācijas darba apjoms ir 42 lappuses. Darbā izmantoti 24 literatūras un informācijas avoti, 4 tabulas un 13 attēli. Atslēgvārdi: digitālie rīki, mācību platformas, valodas apguve pirmsskolā.
dc.description.abstractAuthor of the qualification work: Ildze Ose-Kolosova Title of the qualification work: Digital tools and platforms for language learning in preschool The purpose of the qualification work: Research and examine, the use of digital tools and platforms for language learning in preschool. The tasks set for achieving the goals: analyze the use of digital tools in the language learning process to test the use of digital tools and learning platforms in language learning in preschool do research and draw conclusions about the digital tool and learning platform use in language learning in preschool. Work structure: the qualification work consists of two parts. In the introductory part is defined research object, subject of research, objective of the research is set. In the theoretical part of the work: the development of speech and language in preschool is introduced, how speech and language development are promoted, incorporating digital tools and learning platforms into the learning process. In the practical part of the research explored the pre-primary education institution “Y”, structural unit „YY”. Observations of children were carried out in the research group according to developed criteria, educators interview and child activity analysis. The author of the work explores whether using the capabilities of digital tools to learn a language is meaningful and gives the preferably result. The amount of the qualification work is 42 pages. In the work there have been used 24 sources of literature and information, 4 tables and 13 images. Keywords: digital tools, learning platforms, language learning in preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectDigitālie rīki
dc.subjectMācību platformas
dc.subjectValodas apguve pirmsskolā
dc.subjectRunas apguve pirmsskolā
dc.titleDigitālie rīki un platformas valodas apguvei pirmsskolā
dc.title.alternativeDigital tools and platforms for language learning in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию