• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Darba un mācību modeļu saistība ar darba-mācību konfliktu un neproduktīvu darba uzvedību

Thumbnail
View/Open
299-103212-Orleane_Anna_ao19047.pdf (709.7Kb)
Author
Orleāne, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Šaitere, Sanita
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba mērķis ir izpētīt saistības starp neproduktīvu darba uzvedību un darba mācību konfliktu saistībā ar darba mācību modeļiem, analizēt iespējamos risinājumus, lai palīdzētu uzlabot darba kvalitāti, samazinot konfliktus un veicinot līdzsvaru starp darbu un mācībām. Pētījumā piedalījās 296 respondenti (18-65 gadi). Maģistra darbā tika izmantota “Biroja darbinieku neproduktīva uzvedība darbavietā aptauja” (Milova & Blumbaha, 2013) un “Darba-ģimenes-mācību konflikta aptauja” (Work-family-school conflict, Olson, 2014) un iekļauti jautājumi par darbu un mācībām. No rezultātiem secināms, ka attālinātais darba modelis ir saistīts ar neproduktīvu darba uzvedību (necieņa pret kolēģiem un organizāciju), darba-mācību konflikts un neproduktīva darba uzvedība ir savstarpēji saistīti. Atslēgas vārdi: Neproduktīva darba uzvedība, darba modelis, mācību modelis, darba-mācību konflikts, darba-mācību līdzsvars, klātienes, hibrīda, attālinātais
 
The aim of the master's thesis is to investigate the relationship between unproductive work behavior and work-study conflict in relation to work-learning models, to analyse possible solutions to help improve the quality of work, reducing conflicts and promoting work study balance. 296 respondents (18-65 years) have participated in the study. The master's thesis research is based on "Unproductive behavior of office workers in the workplace survey" (Milova & Blumbach, 2013) and the "Work-family-school conflict survey" (Olson, 2014) and questions on work and studies. The results show that the remote work model is related to counterproductive work behavior (disrespect towards colleagues and the organization), work-study conflict and counterproductive work behavior are interrelated variables. Keywords: Unproductive work behavior, work model, study model, work-study conflict, work-study balance, on site, hybrid, remote
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67536
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Informācijas tehnoloģiju izmantošana vispārizglītojošās mācību iestādēs mācību procesa darba uzlabošanai 

    Plankais, Edgars (Latvijas Universitāte, 2013)
    Diplomdarba nosaukums ir „Informācijas tehnoloģiju izmantošana vispārizglītojošās mācību iestādēs mācību procesa darba uzlabošanai”. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt kompleksus IT risinājumus Latvijas valsts vispārējās ...
  • Mācību paņēmiena „Darba stacijas” izmantošana vācu valodas kā otrās svešvalodas stundās 7. klasē mācību motivācijas uzlabošanai 

    Kliesmete, Līga (Latvijas Universitāte, 2015)
    Viena no mūsdienu izglītības procesa būtiskākajām problēmām ir skolēnu pozitīvas mācību motivācijas veidošana. Šajā diplomdarbā tiek pētīts, kā veidot skolēnu pozitīvu mācību motivāciju vācu valodas kā svešvalodas stundās, ...
  • Svešvalodu apguves veicināšana , izmantojot sociālo darba formu maiņu mācību procesā 

    Helviga, Ingūna (Latvijas Universitāte, 2007)
    Mūsdienās ļoti aktuālas ir kompetences - spēja darboties komandā, kooperēšanās un komunicēšanās spējas, kā arī spēja risināt konfliktus un patstāvība mācībās. Tāpēc nepietiek, ka mācību procesā tiek izmantotas tikai ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV