Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorBrīdaka, Mudīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:50Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105523
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67626
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs “Lasītprasmes veicināšana pirmsskolas 3. posmā”. Darba autore Mudīte Brīdaka. Pētījuma mērķis - teorētiski un praktiski pētīt 5-6 gadus vecu bērnu lasītprasmes veicināšanas metodes pirmsskolas izglītības iestādē. Darbā apkopota informācija par lasītprasmes jēdziena skaidrojumu, lasītprasmes veicinošu mācību vidi 5-6 gadu vecu bērnu vecumā un metodēm lasītprasmes veicināšanai. Aprakstīts empīriskais pētījums - noteikts bērnu lasītprasmes līmenis grupā pirms un pēc pedagoģiskās darbības veikšanas, veikta pedagogu intervijas analīze un aprakstītas pedagoģiskā izmēģinājuma darbības. Pētījumā iegūta atbilde uz pētījuma jautājumu kā veicināt lasītprasmi pirmsskolā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļām, 9 apakšnodaļām, 38 lappusēm, iekļautas 3 tabulas, 2 attēli. Izmantoti 37 literatūras avoti un pievienoti 6 pielikumi. Atslēgas vārdi - lasītprasme, metodes, pirmsskolas izglītības iestāde, 5-6 gadus veci bērni.
dc.description.abstractQualification work "Promotion of reading skills in the 3rd stage of preschool". The author of the work is Mudīte Brīdaka. The purpose of the research is to theoretically and practically study the methods of promoting reading skills of 5-6-year-old children in a preschool educational institution. The work gathers information about the explanation of the concept of literacy, a learning environment that promotes literacy for 5-6-year-old children, and methods for promoting literacy. Empirical research is described - the level of children's reading skills in the group was determined before and after the pedagogical activity was carried out, an analysis of the teachers' interviews was carried out, and the pedagogical trial activities were described. The research found an answer to the research question of how to promote literacy in preschool. The qualification work consists of 2 chapters, 9 subsections, 38 pages, 3 tables, 2 images are included. 37 literature sources were used and 6 appendices were added. Key words - literacy, methods, preschool educational institution, 5-6 year old children
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectLasītprasme
dc.subjectMetodes
dc.subjectPirmsskolas izglītības iestāde
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.titleLasītprasmes veicināšana pirmsskolas 3. posmā
dc.title.alternativePromotion of reading skills in the 3rd stage of preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record