• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ģeometrisko figūru apguve āra vidē pirmsskolas izglītības 2.posmā

Thumbnail
View/Open
299-105691-Taurina_Zane_zt22011.pdf (2.915Mb)
Author
Tauriņa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba autore Zane Tauriņa, apskatījusi ģeometrisko figūru apguves iespējas āra vidē pirmsskolas izglītības 2. posmā. Šī darba ietvarā autore devusi ieskatu teorētisko atziņu kopsavilkumā par āra vides pozitīvo ieguvumu iekļaujot to mācību procesā, tādējādi nodrošinot bērniem pozitīvu pieredzi mācoties, apvienojot nepieciešamo mācību jomu apguvi ar aizraujošu procesu vielas apguvē. Kā pētījuma mērķi autore izvirzījusi teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt ģeometrisko figūru apguves iespējas āra vidē pirmsskolas izglītības 2. posmā. Veiktajā pētījumā autore apstiprinājusi, ka ģeometrisko figūru apguve āra vidē ir efektīva, un mācību process ir pielāgojams dažādu mācību jomu īstenošanai āra vidē. Autore darba laikā analizējot teorētisko informāciju apskatījusi vairāku teorētiķu un psihologu viedokļus par āra vides integrēšanu mācību procesā un tās pozitīvo ietekmi uz mācību procesu kopumā. Veicot kvalifikācijas darbu, autore apstiprinājusi pieņēmumu, ka āra videi ir pozitīva ietekme uz bērnu attīstību un mācību procesa īstenošanu, padarot to bērniem interesantu un aizraujošu, tādējādi sasniedzot izvirzīto mērķi, apstiprinot, ka āra vide ir piemērota mācību procesa īstenošanai ne tikai ģeometrijas apguvē, bet arī citās sociāli nozīmīgās jomās. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām un septiņām apakšnodaļām, ietverot uzskates materiālus 6 tabulas un 1 attēlu, 4 pielikumiem, bibliogrāfiskais sarakstā iekļauts 21 avots, kopā sastādot 46 lpp.
 
Zane Tauriņa, author of the Qualification work, has examined the possibilities of acquiring geometric figures in an outdoor environment during stage 2 of pre-school education. Within the framework of this work, the author has provided insight into the abstract of theoretical knowledge regarding the positive benefit of the outdoor environment by including it in the learning process, thus ensuring positive learning experience for children, combining the acquisition of the necessary learning areas with an exciting process in learning the substance. As a goal of the study, the author has set out to theoretically study and practically test the possibilities of acquiring geometric figures in an outdoor environment in Phase 2 of pre-primary education.In a study conducted, the author confirmed that the acquisition of geometric shapes in the outdoor environment is effective, and the learning process is adaptable to the implementation of different learning areas in the outdoor environment. When analysing theoretical information during work, the author has looked at the opinions of several theorists and psychologists on integrating the outdoor environment into the learning process and its positive impact on the learning process as a whole.When carrying out the qualification work, the author has confirmed the assumption that the outdoor environment has a positive impact on children's development and implementation of the learning process, making it interesting and exciting for children, thus achieving the stated objective, confirming that the outdoor environment is suitable for implementation of the learning process not only in the acquisition of geometry, but also in other socially important areas. The Qualification job consists of two chapters and seven sub-chapters, including instructional material 6 tables and 1 image, 4 annexes, 21 sources entered the bibliography, totalling 46 pages.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67689
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Ģeometrisko plaknes figūru izzināšanas iespējas apkārtējā vidē pirmsskolas izglītības 2. posmā 

    Guņenkova, Veronika (Latvijas Universitāte, 2024)
    Veronikas Gunenkovas kvalifikācijas darba “Ģeometrisko plaknes figūru izzināšanas iespējas apkārtējā vidē pirmsskolas izglītības 2. posmā” mērķis ir izpētīt un izveidot uzdevumu kopu ģeometrisko plaknes figūru izzināšanai ...
  • Ģeometrisko figūru apguve 5-6 gadus veciem bērniem āra nodarbībās 

    Alksne, Elīna (Latvijas Universitāte, 2025)
    Kvalifikācijas darba autore – Elīna Alksne. Darba nosaukums - Ģeometrisko figūru apguve 5-6 gadus veciem bērniem āra nodarbībās. Darba mērķis – izpētīt ģeometrisko figūru apguves veicināšanas stratēģijas pirmsskolas vecuma ...
  • 3 - 4 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļās 

    Bumbure, Daniela (Latvijas Universitāte, 2022)
    Kursa darba tēma: 3-4 gadīgu bērnu ģeometrisko figūru apguves veicināšana matemātikas rotaļās. Kursa darba autors: Daniela Bumbure Pētījuma mērķis: izpētīt kā 3-4 gadu vecu bērnu matemātikas rotaļas veicina ģeometrisko ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV