Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorZvirbule, Zaiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:09Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:09Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105871
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67730
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Vingrinājumi sociālo prasmju veicināšanai 1.vecumposmam Darba autore: Zaiga Zvirbule Kvalifikācijas darba mērķis: Izpētīt kā attīstās sociālās prasmes, 1.vecumposma bērniem pateicoties izstrādātiem, sociālo prasmju attīstošiem vingrinājumiem. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā darba autore pēta un analizē teorētisko literatūru. Par sociālo prasmju iedalījumu, un specifiku 1. vecumposma bērniem. Šajā nodaļā autore pētīja kādas ir citu autoru atziņas par vingrinājumiem, kurus pielietot, lai attīstītu sociālās prasmes 1. vecumposma bērniem. Otrajā nodaļā autore paskaidro metodes aprakstu, kuru izmantojusi pētījuma laikā. Otrajā nodaļā ir aprakstīts bērnu raksturojums. Tiek veikta bērnu sociālo prasmju pētīšana un novērošana pirms un pēc sociālo prasmju veicinošu vingrinājumu izmantošanas. Pētījums tiek veikts 10. nedēļas. Praktiskajā izpētē tiek atbildēts uz pētāmo jautājumu, ka ar vingrinājumiem var veicināt 1.vecumposma bērnu sociālās prasmes. Kvalifikācijas darba apjoms 37.lpp. Darbu ilustrē 2 tabulas, 7 attēli, 6 pielikumi. Darbā izmantotie 20 informācijas avoti.
dc.description.abstractQualification thesis topic: Exercises to promote social skills for age 1 Author: Zaiga Zvirbule The aim of the qualification: To study how social skills develop in children in the 1st age group thanks to social skills development exercises. The qualification consists of two chapters. In the first chapter, the author examines and analyses the theoretical literature. Also in this chapter, the author explored what other authors have to say about exercises that can be used to develop social skills in children in 1st age group. In the second chapter, the author explains the description of the method used during the research. Chapter 2 describes the characteristics of the children. Children's social skills are studied and monitored before and after social skills exercises. The study is being conducted for 10 weeks. The practical research answers the research question that exercises can promote social skills in 1st age children. Qualification thesis 37 pp. The thesis is illustrated with 2 tables, 7 figures, 6 annexes. 20 sources of information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subjectvingrinājumi
dc.subjectVeicināšana
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.titleVingrinājumi sociālo prasmju veicināšanai pirmsskolas 1.vecumposma bērniem
dc.title.alternativeExercises to promote social skills fot age 1.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record