Bērnu radošās pašizpausmes veicināšana mākslinieciskajā darbībā pirmsskolas izglītības 2. posmā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Kvalifikācijas darba tēmas nosaukums ir “Bērnu radošās pašizpausmes veicināšana mākslinieciskajā darbībā pirmsskolas izglītības 2. posmā”. Darba autore: Dārta Eglīte Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg. paed Linda Ummere – Tillberga Pētījuma mērķis: Izzināt un pētīt pirmsskolas skolotāja iespējas sekmēt bērnu radošo pašizpausmi mākslinieciskajā darbībā. Pētījuma uzdevumi: •Teorētiski analizēt un pētīt literatūru par radošumu, māksliniecisko darbību un radošuma vērtēšanu; •Izzināt pedagoģiskos principus un metodiskos paņēmienus bērnu radošās pašizpausmes veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē; •Veikt empīrisko pētījumu bērnu radošās pieejas veicināšanā. Pētījuma objekts: Mākslinieciskā darbība. Pētījuma priekšmets: Bērnu radošā pašizpausme 2. posmā. Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tiek analizēta literatūra par radošumu, pašizpausmi pirmsskolā, skolotāja lomu radošajā darbībā un vērtēšanas kritērijiem. Empīriskajā daļā, kurā piedalās bērni no 4 – 5 gadiem, tiek novērota bērnu radošā darbība. Kvalifikācijas darba apjoms: 23. lpp, 5 attēli, 4 tabulas, 16 literatūras avoti, 1 pielikums. Atslēgvārdi: radošums, radošā darbība, pašizpausme, mākslinieciskajā darbība
The theme of the qualification work is “Promoting children's creative self-expression in artistic activity in Phase 2 of pre-primary education”. Author: Dārta Eglīte Head of qualification work: Mg. paed Linda Ummere – Tillberga Aim of the study: to explore and investigate the possibilities of a pre-school teacher to promote children's creative self-expression in artistic activities. Research objectives: •Theoretically analyse and study the literature on creativity, artistic activity and the evaluation of creativity; •To explore the pedagogical principles and methodological techniques for fostering children's creative self-expression in pre-school educational institutions; •To conduct empirical research on fostering children's creativity. Object of the study: Artistic activity. Subject of the study: Children's creative self-expression in Phase 2. The theoretical part of the qualification analyses the literature on creativity, self-expression in pre-school, the teacher's role in creativity and assessment criteria. In the empirical part, children aged 4-5 years are observed in their creative activity. Scope of the qualification work: page 23, 5 images, 4 tables, 16 literature sources, 1 annex. Keywords: creativity, creative activity, self-expression, artistic activity

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By