Mārketinga komunikācijas nozīme zīmola tēla veidošanā
Author
Suveika, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Suveika, K. (2012). Mārketinga komunikācijas nozīme zīmola tēla veidošanā. Bakalaura darbs.
Darbs sastāv no ievada, 3 daļām, autora secinājumiem un priekšlikumiem.
Autore ir Bakalaura studiju programmas, vadības zinību nodaļas, starptautiskā biznesa novirziena 4. kursa studente.
Darba mērķis ir uzzināt, izpētīt mārketinga komunikācijas nozīmes zīmola tēla veidošanā teorētiskās nostādnes, balstoties uz zīmola „Mary Kay” prakses analīzi izstrādāt zīmola atpazīstamības veicināšanas priekšlikumus Latvijas tirgū..
Pirmajā darba daļā ir apkopota un sistematizēta teorētiskajā literatūra atrodamā informācija par zīmolu, zīmola būtību, veidošanu, vērtību. Šajā daļā ir apkopota informācija par zīmola, produkta un pakalpojuma saistību, apskatīts zīmola tapšanas process, kā arī vērtība, kuru sniedz zīmols. Ir aplūkota arī mārketinga komunikācijas ietekme uzņēmuma veiksmīgai darbībai
Otrajā darba daļā tiek detalizētāki pētīts zīmola veidošanas process, kā arī ieguvumi ražotājiem un patērētājiem no zīmola izveides. Ir sniegts nozares, kurā ietilpst pētāmais uzņēmums, apskats.
Trešajā darba daļā ir apkopota un analizēta informācija no primārajiem un sekundārajiem informācijas avotiem. Empīriskajos pētījumos iegūta informācija ir apkopota, strukturēta un analizēta. Balstoties uz iegūto informāciju, ir apzināti un piedāvāti līdzekļi zīmola „Mary Kay” atpazīstamības veicināšanai Latvijas tirgū.
Nozīmīgākie secinājumi ir, ka zīmola „Mary Kay” tēls patērētāju vidū no 30 līdz 50 gadiem ar vidējo ienākumu līmeni virs 300 Ls mēnesī saistās ar kvalitāti.
Atslēgvārdi: Mary Kay, zīmols, ekskluzīvs produkts, atpazīstamība. Suveika, K. (2012). The role of marketing communication in brand image building.
Bachelor paper.
The paper consists of an introduction, 3 parts, conclusions and prepositions.
Author is bachelor study program, business administration section 4th course student.
The aim of this paper is to study the role of marketing communications in brand image building, to give conclusions to „Mary Kay” brand awarness among customers.
In the first part of the paper is summarized and systemized information from academic sources brand, brand image, functions, brand building process. In this part is summarized information about brand awareness, brand communications, brand loyalty and brand developmental facilities. Also there is information about marketing communications.
In the second part of the paper is viewed, described plan about brand building and benefits from making brands. There is research of cosmetic firms’ features in brand making process.
In the third part of the paper is summarized and analyzed information from primary and secondary sources of information. Information acquired in empiric researches is summarized, structured and analyzed.
Vital conclusions are that Brand's „Mary Kay” image among consumers from 30 to 50 years, with the month average income levels above 300 Ls associated with the quality.
Keywords: Mary Kay, brand, exclusive product, awareness.