Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorReine, Gunda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:25Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98648
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67815
dc.description.abstractDarba autors: Gunda Reine Kvalifikācijas darba tēma: Darbības ar dabas materiāliem 2 – 3 gadus vecu bērnu pirkstu smalkās motorikas attīstības sekmēšana. Pētījuma mērķis: Teorētiski un empīriski pētīt 2 – 3 gadus vecu bērnu pirkstu smalkās motorikas attīstības iespējas, darbībās ar dabas materiāliem. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par 2 – 3 gadus vecu bērnu pirkstu smalkās motorikas attīstības īpatnībām un to sekmēšanas iespējām, darbā ar dabas materiāliem. Darba praktiskā daļa tiek veikts praktiskais pētījums, kas sastāv no vairākiem posmiem – pirkstu smalkās motorikas kritēriju un rādītāju izvirzīšanas, pirkstu smalkās motorikas attīstības novērtēšanas sākumā, dažādu aktivitāšu ar dabas materiāliem izstrāde un attīstības novērtēšana pētījuma beigās. Pamatojoties uz iegūtajiem rādītājiem, atbilde uz pētījuma jautājumu: daudzveidīgas, bērna interesēm un vecumam atbilstošas darbības ar dabas materiāliem, pozitīvi iedarbojas uz bērnu pirkstu smalko motoriku. Darba apjoms: 38 lapaspuses, 18 attēli, 6 tabulas, 4 pielikumi, 54 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: 2 – 3 gadus veci bērni, pirkstu smalkā motorika, dabas materiāli, pirmsskola.
dc.description.abstractAuthor of the work: Gunda Reine Title of the thesi’s: Activities with natural materials, promoting the development of fine motor skills of the fingers of 2-3-year-old children. The purpose of the study: Theoretically and empirically to study the possibilities of the development of the fine motor skills of the fingers of 2-3-year-old children, in activities with natural materials. The work consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part analyzes the pedagogical and psychological literature on the peculiarities of the development of the fine motor skills of the fingers of 2-3-year-old children and the possibilities of their promotion when working with natural materials. The practical part of the work is the practical research, which consists of several stages - setting the criteria and indicators of the fine motor skills of the fingers, assessing the development of the fine motor skills of the fingers at the beginning, developing various activities with natural materials and evaluating the development at the end of the study. Based on the obtained indicators, the answer to the research question: varied activities with natural materials, appropriate to the child's interests and age, have a positive effect on the fine motor skills of children's fingers. Workload: 38 pages, 18 images, 6 tables, 4 appendices, 54 literature sources. Keywords: 2-3-year-old children, fine motor skills of fingers, natural materials, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subject2 – 3 gadus veci bērni
dc.subjectpirkstu smalkā motorika
dc.subjectdabas materiāli
dc.subjectpirmsskola
dc.titleDarbības ar dabas materiāliem 2 – 3 gadus vecu bērnu pirkstu smalkās motorikas attīstības sekmēšana
dc.title.alternativeActivities with natural materials, promoting the development of fine motor skills of the fingers of 2-3-year-old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record