Adaptācijas sekmēšana pirmsskolā 1.vecumposmā (1,5 - 3 gadi)
Author
Grauze, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vilka, Ilze
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Inese Grauze Kvalifikācijas darba tēma: Adaptācijas sekmēšana pirmsskolā 1. vecumposmā (1,5 – 3 gadi). Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg. Paed. Ilze Vilka. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski analizēt 1. vecumposma bērnu adaptācijas sekmēšanu pirmsskolā, izanalizēt 1. vecumposma bērnu raksturojumu, veikt aptauju par rotaļu 1,5 – 3 gadu vecu bērnu adaptācijas sekmēšanai, novērot un piedalīties pedagoģiskajā darbībā, vadīt un aprakstīt vienu dienu, veikt novērojamās grupas un bērnu raksturojumu, un izstrādāt priekšnoteikumus vecākiem bērna adaptācijas sekmēšanai. Pētījuma jautājums: Rotaļas 1,5 – 3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšanā izpētes gaita. Darba sastāvs: 54 lpp., 21 attēli, 2 tabulas, 2 pielikumi, 41 izmantotā literatūra un citi avoti. Atslēgas vārdi: adaptācija, adaptācijas sekmēšana, rotaļa, vecāku sadarbība un līdzdalība, pirmsskolas izglītības iestāde, 1,5 – 3 gadus veci bērni. Author of the qualification work: Inese Grauze The topic of the qualification work: Facilitating adaptation in preschool in the 1st age stage (1,5 – 3 years). Qualification supervisor: Mr. Fed. Up Ilze Vilka. The purpose of the qualification work: Theoretically and practically analyze the promotion of adaptation of 1st-year-old children in preschool, analyze the characteristics of 1styear-old children, conduct a survey about play to promote the adaptation of 1.5-3-year-old children, observe and participate in pedagogical activities, lead and describe one day, conduct observed groups and children's characteristics, and develop prerequisites for parents to promote the child's adaptation. Research question: The role of play in promoting the adaptation of 1.5-3-year-old children Research progress. Work composition: 54 pages, 21 figures, 2 tables, 2 appendices, 41 references and other sources. Key words: adaptation, facilitating adaptation, play, parental cooperation and participation, preschool educational institution, 1.5-3-year-old children.