Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorStaņeviča, Aivija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:05:31Z
dc.date.available2025-05-27T01:05:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98721
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67847
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats. Domāšanas procesa veicināšana matemātikas mācību jomā agrīnā vecumā. Darba autore. Aivija Staņeviča Darba zinātniskā vadītāja. Mag. paed. Jana Buboviča Pētījuma objekts. Bērnu domāšanas procesa veicināšana matemātikas mācību jomā agrīnā vecumā pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis. Praktiski un teorētiski izzināt bērnu domāšanas attīstību caur matemātisko darbību agrīnā vecumā, pētot bērnu attīstību. Atslēgas vārdi: domāšana, runa, telpiskas figūras, formas, kluči, rotaļa. Kvalifikācijas darba apjoms: 33 lpp, 11 tabulas, 5 attēli Kvalifikācijas darbā tika analizēta zinātniskā literatūra par bērnu domāšanas attīstību 2-3 gadu vecumā, tika izveidotas spēles lai izvērtētu autores izvirzītos sasniedzamos rezultātus. Empīriskajā daļā tika vērtēti bērni, pētījumu uzsākot un noslēdzot, pēc izvirzītajiem sasniedzamajiem rezultātiem.
dc.description.abstractThe theme of the qualification work. Encouraging the thinking process in mathematics learning at an early age Author of the work. Aivija Stanevica Scientific supervisor. Jana Bubovica The object of the research. Promotion of children's thinking process in the field of mathematics learning at an early age in a preschool educational institution. Objective of the study. Practically and theoretically learn the development of children's thinking through mathematical activities at an early age, studying children's development. Key words: thinking, speech, spatial figures, shapes, blocks, play. Amount of qualification work: 33 lpp, 11 tables, 5 graphics In the qualification work, the scientific literature on the development of children’s thinking at the age of 2-3 years was analyzed, games were created to evaluate the achievable results set by the author. In the empirical part, children were evaluated at the beginning and end of study, according to the set achievable results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdomāšana
dc.subjectruna
dc.subjecttelpiskas figūras
dc.subjectformas
dc.subjectkluči
dc.titleDomāšanas procesa veicināšana matemātikas mācību jomā agrīnā vecumā
dc.title.alternativeEncouraging the thinking process in mathematics learning at an early age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record