Teātra mākslas vingrinājumu pielietojums 2.vecumposma bērnu sadarbības prasmju veicināšanai pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
Author
Saulīte, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Anete Saulīte Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr. paed. Dagnija Vigule Kvalifikācijas darba temats :Teātra mākslas vingrinājumu pielietojums 2.vecumposma bērnu sadarbības prasmju veicināšanai pirmsskolas pedagoģiskajā procesā Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt 2. vecumposma bērnu sadarbības prasmju veicināšanu pielietojot teātra mākslas vingrinājumus pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darba pirmajā daļā tiek analizēta teorētiskā literatūru par 2. vecumposma bērnu sadarbības prasmju veidošanos un teorētiskā literatūra par teātra mākslas vingrinājumiem, kas veicina sadarbības prasmju veidošanu. Otrajā daļā tiek veikts empīriskais pētījums, kad teātra mākslas vingrinājumi palīdz veicināt bērnu sadarbību. Empīriskā pētījuma sākumā tiek veikts grupas bērnu raksturojums, vērtētas sadarbības prasmes, veikts pedagoģiskais process ar teātra mākslas vingrinājumiem, atkārtota bērnu vērtēšana. Atslēgas vārdi : sadarbība, teātra māksla, vingrinājumi, sadarbības prasmes. Kvalifikācijas darba apjoms ir 32 lappuses. Tajā ir iekļautas sešas tabulas, trīs attēli.Izmantoti 19 literatūras avoti. Author of the qualification paper: Anete Saulīte Supervisor of the qualification paper: Dr. paed. Dagnija Vigule Topic of the qualification paper: The use of theatre art exercises in the preschool pedagogical process to promote cooperation skills for children of age 3 - 5 The aim of the qualification paper is to theoretically study and practically test the promotion of cooperation skills of children of age 3 - 5 through the use of theatre exercises in the pre-school pedagogical process. The first part of the qualification paper analyses the theoretical literature on the development of cooperation skills in children of age 3 - 5 and the theoretical literature on theatre exercises that promote the development of cooperation skills. The second part describes the empirical research carried out on when theatre exercises help to promote cooperation in children. The empirical study begins with a description of the children in the group, assesses their cooperation skills, then implements a pedagogical process with theatre exercises, and concludes with a reassessment of the children. Key words:cooperation, theatre art, exercises, cooperation skills. The qualification paper consists of 32 pages. It contains six tables and three figures. 19 references are used.