Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorJaunušane, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:33Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:33Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20645en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6789
dc.description.abstractVisā pasaulē tūrisms ir viena no galvenajām un vadošajām izaugsmes nozarēm un tiek uzskatīta par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ietekmē ikvienas sabiedrības kultūras, sociālo un ekonomisko dzīvi. Savukārt šīs minētās sfēras ietekmē visu tūrisma attīstību. Viens no tūrisma nozares raksturojošiem rādītājiem ir viesmīlības industrija. Latvijā ir pieejams ļoti plašs tūristu mītņu piedāvājums. Viesmīlības biznesā ir jāpievērš liela uzmanība servisa kvalitātei un cenu samērīguma principam. Maģistra darbs bija izstrādāts ar mērķi veikt Latvijas viesmīlības industrijas analīzi un pētījumu rezultātā norādīt tūristu mītņu attīstības iespējas, lai piesaistītu starptautiskos tūristus, kā arī piedāvātu metodes, kuru pielietošana veicinās šo attīstību. Latvijai ir būtiski attīstīt tādu sektoru darbību, kas pozitīvi ietekmētu valsts izaugsmi un attīstību, veicinot iekšzemes kopprodukta pieaugumu un eksporta palielināšanos. Maģistra darbā ir izmantota speciālā literatūra, dažādu valsts iestāžu un biroju statistiskie dati, kā arī ekspertu atptaujas ar nozares speciālistiem un ekspertiem. Pētījuma rezultāti liecina, ka darbam izvirzītā hipotēze ir pierādīta – tūristu mītņu biznesa attīstību ietekmējošie faktori ir savstarpēji saistīti un no tiem nav iespējams atdalīt vienu, kas ir vissvarīgākais, jo viesmīlības nozares attīstību ietekmē gan pilsētas tūrisma mārketinga veiktās aktivitātes, gan dažādi rīkotie pasākumi, gan pakalpojumu kvalitāte un cenas. Šie ir galvenie faktori, kas piesaista tūristus no visas pasaules. Atslēgas vārdi: tūrisms, tūristu mītnes, darījuma tūrisms, mārketinga aktivitātes. Darba kopējais lapu skaits ir 80. Darbā ievietotas 4 tabulas, 33 attēli un 1 pielikums.en_US
dc.description.abstractWorldwide, tourism is one of the key and leading growth sectors, and is considered a strategic economic development and employment priority. Tourism affects everyone in the cultural, social and economic life. This in turn affects all the spheres of tourism development. One of the indicators characterizing the tourism industry is the hospitality industry. Hospitality business is a major concern for service quality and price of the proportionality principle. The goal is to identify and assess the situation of the accommodation business in Latvia and to understand of business development opportunities. Topicality of the study justifies the need to find out what are the business opportunities in the hospitality business because right now it is extremely important for Latvia to develop sector which will give positively contribute to increase of gross domestic product, also by increasing level of export. The study results indicate that the work hypothesis is being proven - the hotel business development factors are interrelated and it is impossible to separate one that is most important, the city's tourism marketing and the activities of various events organized affects hotel sector development. The quality of service at the hotels also may attract tourists from all over the word. Keywords: tourism, hospitality business, business tourism, commercial activities. The thesis consists of 80 pages, 4 annexes and 33 pictures and 1 appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleViesnīcu biznesa attīstības tendences Latvijāen_US
dc.title.alternativeDevelopment trends in Latvian hotel industryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record