• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Labdarības projektu producēšana: "Dod pieci!" un "Eņģeļi pār Latviju" analīze un salīdzinājums

Thumbnail
View/Open
303-103650-Feldmane_Paula_pf21016.pdf (1.448Mb)
Author
Feldmane, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vilūns, Raivis
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Labdarības projektu producēšana: “Dod pieci!” un “Eņģeļi pār Latviju” analīze un salīdzinājums”. Pētījuma mērķis izvirzīts noskaidrot, kā tiek producēti Latvijas ilggadīgie labdarības projekti un saprast, kādas ir to atšķirības un kopīgās iezīmes, ņemot vērā, ka viens ir sabiedrisko mediju produkts, bet otrs – komerciāla medija. Pētījuma problēma ir kopīgo un atšķirīgo iezīmju konstatācija veiksmīgu labdarības projektu producēšanā. Darbu veido sešas daļas. Vispirms teorētiskajā daļā apskatīts, kas ir sabiedriskie mediji un sabiedriskais radio, komerciālie mediji un komerciālā televīzija, mediju auditorija, kā notiek mediju produktu producēšana, labdarība medijos un pārliecināšanas komunikācija. Metodoloģijas daļā skaidrotas pētījumā izmantotās pētniecības metodes – kvalitatīvā kontentanalīze, kas veikta, lai noskaidrotu labdarības projektu noslēguma raidījumu un reklāmu saturu, un daļēji strukturētā intervija, kas veikta ar projektu producentiem, lai uzzinātu vairāk par producēšanas procesu. Savukārt empīriskajā daļā aprakstīti un analizēti dati, kas iegūti, veicot kvalitatīvo kontentanalīzi un intervijas ar pārraižu veidotājiem, atklājot, kāds ir raidījumu saturs un kā tie tiek organizēti. Tad seko rezultātu apkopojums, bet pēc tam izteikti secinājumi par to, kā katrs projekts tiek producēts, izceļot to būtiskākās līdzīgās un atšķirīgās iezīmes. Vēl tiek secināts, kā pārraides pārliecina savu auditoriju ziedot, kur atklājas, ka abi projekti pielieto gan centrālo jeb faktu ceļu, gan perifēro ceļu, izmantojot slavenības. Nobeigumā pievienoti pielikumi ar savāktajiem datiem.
 
The topic of bachelor thesis is “Producing charity projects: analysis and comparasion of “Dod pieci!” and “Eņģeļi pār Latviju””. The aim of the study is to find out how the long-running charity projects in Latvia are produced and to understand their differences and common features, taking into account that one is a product of public media, but the other is a product of commercial media. The research problem is to identify commonalities and differences in the production of successful charity projects. The work consists of six parts. The theoretical part explains what is public media and public radio, commercial media and commercial television, media audiences, how media products are produced, charity in the media and persuasive communication. The methodology part explains the research methods used in the study – qualitative content analysis, which was carried out to find out the content of advertisements and final events of the charity projects, and semi-structured interviews, which were conducted with project producers to find out more about the production process. The empirical part describes and analyses the data obtained from the qualitative content analysis and interviews with the programme makers, revealing the content of the programmes and how they are produced. Then there is a summary of the results, but after that, conclusions are drawn on how each project is produced, highlighting their main similarities and differences. Also conclusions are drawn on how the projects persuade their audience to donate, where it is revealed that both projects use both a central or factual route and a peripheral route using celebrities. At the end, there is attached all the collected data.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68209
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV