Partnerība kā elektroniskās komercdarbības virziens interneta izklaižu jomā
Author
Želdajevs, Maksims
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Diploma darba mērķis ir izpētīt partnerības tirgu un pamatot finanšu un uzņēmējdarbības parametrus biznesa organizēšanai komercdarbības jomā, iesaistot jaunus lietotājus ar partnerības sistēmu palīdzību.
Darba galvenā daļa partnerības mārketinga stratēģijas analīze, kas ļauj noteikt partnerības misijas un mērķu stratēģiskās problēmas saskarsmē ar biznesa vides faktoriem un tā konkurētspējas novērtējumu. Darba uzdevumu risināšanai tika veikta SIA „Affilliates” uzņēmuma finanšu analīze, uzņēmums tika pozicionēts tirgū ar McKinsey matricas palīdzību, izpētīts pēc M.Portera piecfaktoru modeļa, piedāvāto pakalpojumu aktualitāte tika noteikta BCG matricu.
Pamatojoties uz pētījumu, tika izstrādātas rekomendācijas SIA „Affilliates” uzņēmumam, pasākumu kompleksu tirgus pozīciju noturēšanai un pastiprināšanai.
- The purpose of the paper is analysis of business options for affiliating.
The main part of the work is a marketing analysis.It allows to set the strategic problems of mission and aims of enterprise, interactive with factors business - environments and estimation of his competitiveness. To solve the problems of the financial analysis, was used McKinsey matrix, market was studied by 5-factor M. Porter model, the services offered are defined on BCG matrix, a key service was looked through all components of the life cycle.
On the basis of research, recommendations are created for affiliating projects. Was developed a set of measures for retaining and strengthening the market position.
-