Veiksmīgas adaptācijas sekmēšana 2-3 gadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Darba temats - Veiksmīgas adaptācijas sekmēšana 2-3 gadīgiem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore – Evelīna Knope Darba vadītāja – Doc., Dr.paed. Antra Randoha Pētījuma mērķis – Teorētiski izzināt un praktiski izpētīt veiksmīgas adaptācijas sekmēšanas iespējas 2-3 gadīgiem bērniem pirmsskolas iestādē. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās daļas un adaptācijas izpētes daļas. Pētījuma uzdevumi – •Analizēt adaptācijas skaidrojumus psiholoģiskajā un pedagoģiskajā literatūrā; •Veikt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu adaptācijas izpēti; • Analizēt pētījumā iegūtos rezultātus. Pētījuma metodes – •Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze; •Pedagoģiskā novērošana pirmsskolas iestādē; •Iegūto rezultātu analizēšana. Atslēgas vārdi – Adaptācija, veiksmīgas adaptācijas sekmēšana. Lapušu skaits – 45 Attēlu skaits – 12 Tabulu skaits – 9
Work topic - Promoting successful adaptation for 2-3-year-old children in a preschool educational institution. The author of the work - Evelina Knope Work leader – Assoc., Assistant Dr. Antra Randoch The purpose of the research is to theoretically find out and practically investigate the possibilities of promoting successful adaptation for 2-3 year old children in a preschool institution. The work consists of two parts: the theoretical part and the adaptation research part. Research tasks – • Analyze explanations of adaptation in psychological and pedagogical literature; • Conduct research on the adaptation of children of younger preschool age; • Analyze the results obtained in the study. Research methodology - • Analysis of pedagogical and psychological literature; • Pedagogical observation in a preschool institution; • Analyzing the obtained results. Key words - Adaptation, promotion of successful adaptation. Number of pages – 45 Number of images – 12 Number of tables – 9

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By