Pirmsskolas pedagoga un vecāku sadarbība 3-4 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Darba autore – Daira Volujeviča Darba nosaukums – Pirmsskolas pedagoga un vecāku sadarbība 3-4 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanā. Darba mērķis – Teorētiski izpētīt un aprakstīt pedagogu un vecāku sadarbības ietekmi uz 3-4 gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmēm. Pētījuma rezultāti – Pētījuma ietvaros tika izmantotas trīs metodes- novērošana, aptauja vecākiem un pedagoģiskā darbība. Apkopojot visus pētījuma laikā iegūtos datus, darba autore secināja, ka bērnu pašapkalpošanās prasmes ir jāturpina pilnveidot un veiksmīgākais veids, kā to darīt ir sadarbojoties ar bērnu vecākiem. Darbs sastāv no : 45 lpp, 2.tabulas, 17. attēli un 4.pielikumi Atslēgas vārdi: pedagogs, vecāki, sadarbība, pašapkalpošanās prasmes, sekmēšana
The author of the work is Daira Volujevica Job title- Preschool Teacher-Parent Collaboration in the Promotion of 3-4-Year-Old Children’s Self Care Skills The aim of the work – Theoretically research and describe the influence of cooperation between educators and parents on the self-care skills of 3–4-year-old children. The results of the study – Three methods were used in the research- observation, survey of parents and pedagogical activity. Summarizing all the data obtained during the research, the autor concluded that children’s self-care skills should be further improved and the most succsessful way to do this is by cooperating with the children’s parents. The work consists of: 45 pages, 2 table, 17 pictures and 4 appendix Key words: educator, parents, co-operation, self-care skills, promotion

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By