Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorPumpure, Anita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:24Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:24Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105692
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68691
dc.description.abstractDarba autors: Anita Pumpure Darba nosaukums: Celtniecības rotaļas matemātisko priekšstatu attīstībai āra nodarbībās bērniem pirmsskolas izglītības trešajā posmā Darba mērķis: pētīt celtniecības rotaļas matemātisko priekšstatu attīstībai āra nodarbībās bērniem pirmsskolas izglītības trešajā posmā. Darba ietvaros veikta teorētisko avotu analīze par bērnu matemātisko priekšstatu veidošanos un āra nodarbību ietekmi uz bērnu attīstību, kā arī empīrisks pētījums ar 30 bērniem vecumā no 5 līdz 7 gadiem. Pētījuma rezultāti apliecina, ka celtniecības rotaļas veicina matemātisko priekšstatu attīstību, īpaši uzlabojot bērnu spēju uztvert un salīdzināt formas, lielumus un telpiskās attiecības. Darbs sastāv no 54 lapaspusēm, 10 attēliem, 5 tabulām, 25 izmantotiem literatūras avotiem, 13 pielikumiem. Atslēgas vārdi: celtniecības rotaļas, pirmsskola, matemātiskie priekšstati, āra nodarbības.
dc.description.abstractAuthor: Anita Pumpure Title: Construction Play for Developing Mathematical Concepts in Outdoor Activities for Children in the Third Stage of Preschool Education The aim of the study: to explore the role of construction play in developing mathematical concepts in outdoor activities for children in the third stage of preschool education. The research involves an analysis of theoretical sources on the formation of children's mathematical concepts and the impact of outdoor activities on child development, as well as an empirical study conducted with 30 children aged 5 to 7 years. The results confirm that construction play fosters the development of mathematical concepts, particularly enhancing children's ability to perceive and compare shapes, sizes, and spatial relationships. The work consists of 54 pages, 10 illustrations, 5 tables, 25 references, 13 appendices. Keywords: construction play, preschool, mathematical concepts, outdoor activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectceltniecības rotaļas
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectmatemātiskie priekšstati
dc.subjectāra nodarbības
dc.titleCeltniecības rotaļas matemātisko priekšstatu attīstībai āra nodarbībās bērniem pirmsskolas izglītības trešajā posmā
dc.title.alternativeConstruction Play for Developing Mathematical Concepts in Outdoor Activities for Childrenin the Third Stage of Preschool Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record