Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorLiepiņa, Katrīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:45Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:45Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38452en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6882
dc.description.abstractMeklējot alternatīvus noieta stimulēšanas pasākumus, Latvijas mūzikas ierakstu tirdzniecības biznesā (kurā vērojams dramatiskā pieprasījuma krituma, kā fiziskajos datu nesējos, tā digitālā formātā) izstrādāts bakalaura darba „Mūsdienu preču realizācijas veicināšanas metožu izvēle Latvijas mūzikas ierakstu tirdzniecībā”. Pētījuma mērķis ir izpētīt „bezmaksas” modeļu pielietojuma iespējas Latvijas mūzikas ierakstu tirgū, kā arī novērtēt to pielietojuma nepieciešamību un ietekmi. Tā rezultātā autore secina, ka nozarei šobrīd atbilstošākie ir savstarpējās subsidēšanas un trīspusējā tirgus modeļi. Bakalaura darbs piemērots mūzikas ierakstu industrijas pārstāvjiem, meklējot atbilstošus noieta veicināšanas pasākumus. Bakalaura darba apjoms ir 79 lpp. Tajā ietverti 20 attēli, 1 tabula un 3 pielikums. Atslēgvārdi: bezmaksas modeļi, mūzikas ieraksti, realizācijas veicināšana, Latvijas tirgus.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper „The Right Choice for Modern Sales Promotion Methods in Latvian Music Record Business” has been carried out in order to find out alternative ways on sales promotion in Latvian music records business (where we can see a dramatic fall of demand, on buying physical and digital data carrier). The aim of the research is to explore which of the “Free” methods could be used in Latvian music records business and also evaluate their necessity of use and impact. The author of the Paper concludes that now the most appropriate methods for industry would be Direct Cross – Subsidies and The Tree – Party Market. The Diploma Paper is useful for representatives of music records business for searching the best ways for sales promotion. The length of the Paper is 79 pages. It includes 20 pictures, 1 chart and 3 appendixes. Keywords: “Free” methods, music records, sales promotion, market in Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMūsdienu preču realizācijas veicināšanas metožu izvēle Latvijas mūzikas ierakstu tirdzniecībā.en_US
dc.title.alternativeThe Right Choice for Modern Sales Promotion Methods in Latvian Music Record Business.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record