3-5 gadus vecu bērnu uzmanības noturības veicināšana muzikālajās rotaļās

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Kvalifikācijas darbs nosaukums: 3-5 gadus vecu bērnu uzmanības noturības veicināšana muzikālajās rotaļās. Kvalifikācijas darba autore: Aļona Markeviča Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg. paed. Baiba Brice Pētījuma mērķis: Teorētiski analizēt un empīriski noteikt 3-5 gadus vecu bērnu uzmanības noturības veicināšanas iespējas muzikālajās rotaļās. Kvalifikācijas darba struktūra: Ievads, 3 nodaļas. Pirmajā nodaļā izzināta literatūra par uzmanību un bērnu psihisko attīstību. Otrajā nodaļā izzināta literatūra par rotaļu un muzikālām rotaļām. Trešajā nodaļā ir empīrisks pētījums par 3-5 gadu vecu bērnu uzmanības noturības veicināšanu muzikālajās rotaļās. Kvalifikācijas darba apjoms: 52.lpp, 7 tabulas, 6 attēli, 23 literatūras avoti, 13 pielikumi. Atslēgvārdi: uzmanība, attīstība, rotaļa, muzikālas rotaļas. Darba teorētiskajā daļā izmantotas grāmatas latviešu, angļu un krievu valodā.
Title of the qualification work: Promoting the persistence of attention of children aged 3-5 in musical activities. Author of the qualification work: Alona Markevica Scientific supervisor: Mg. paed. Baiba Brice Objective of the research: To theoretically analyze and empirically determine the possibilities of 3 - 5 year old children's attention promotion and persistence in musical activities/games. Structure of the work: Introduction, 3 chapters. In the first chapter is explored the literature about attention and psychological development of children. In the second chapter is explored the literature about the games and musical games. In the third chapter, there is empirical research of the promotion of 3 - 5 year old children's persistence of attention in musical games. Scope of qualification work: 52 pages, 7 tables, 6 pictures, 23 literature sources, 13 attachments. Keywords: attention, development, game, musical games. In the theoretical part of the work used books in Latvian, English and Russian languages.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By