• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu sociālo prasmju attīstība kustību rotaļās pirmsskolas izglītības otrajā posmā

Thumbnail
Открыть
299-98830-Juzupa_Albina_aj21098.pdf (645.0Kb)
Автор
Juzupa, Albīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Miķelsone, Ilze
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore : Albīna Juzupa Darba vadītāja: Dr.pead Ilze Miķelsone Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu: bērnu sociālo prasmju attīstība kustību rotaļās pirmsskolas izglītības otrajā posmā. Mērķis: izpētīt bērnu sociālo prasmju attīstību kustību rotaļās pirmsskolas izglītības otrajā posmā. Kvalifikācijas darba pirmajā daļā autore analizē teorētisko un zinātnisko literatūru par sociālo prasmju attīstību kustību rotaļās. Autore pēta un izzina - sociālo prasmju jēdzienu un būtību, sociālo prasmju veidus, pirmsskolas izglītības otrā posma bērnu attīstību un kustību rotaļu nozīme bērna sociālo prasmju attīstībā. Kvalifikācijas darba otrajā daļā autore veica pētījumu par bērnu sociālo prasmju attīstību kustību rotaļās pirms izglītības otrajā posmā. Izvirza sasniedzamo mērķi un uzdevumus komisija izstrādā kritērijus bērnu sociālo prasmju novērojumu. Organizē kustību rotaļas bērnu sociālo prasmju sekmēšanai. Apkopo un analizē pētījumā iegūtos datus. Darba apjoms: 35 lpp., anotācija, ievads, teorētiskā daļa, empīriskā daļa, 7 attēli, 4 tabulas, secinājumi, literatūras saraksts, 1 pielikums. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, pirmsskola, kustību rotaļas
 
Author : Albīna Juzupa Supervisor : Dr.pead Ilze Miķelsone Qualification thesis: Development of children's social skills in movement games in the second stage of pre-school education. Aim: to study the development of children's social skills in movement play in the second stage of pre-school education. In the first part of the qualification the author analyses theoretical and scientific literature on the development of social skills in movement play. The author studies and explores: the concept and nature of social skills, types of social skills, the development of children in the second stage of preschool education and the role of movement play in the development of children's social skills. In the second part of the qualification work the author conducts a research on the development of children's social skills in movement play in the second stage of pre-school education. The commission sets the goal to be achieved and tasks, develops criteria for the observation of children's social skills. Organises movement play for the promotion of children's social skills. Collects and analyses the data obtained in the study. Scope of work: 35 pages, annotation, introduction, theoretical part, empirical part, 7 figures, 4 tables, conclusions, reference list, 1 appendix. Key words: social skills, preschool, movement games
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68889
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV