Show simple item record

dc.contributor.advisorCelmiņa-Ķeirāne, Austra
dc.contributor.authorUsāne, Margarita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-29T01:01:33Z
dc.date.available2025-05-29T01:01:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103731
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69357
dc.description.abstractKāzu ielūgumi, kāzu vizuālā identitāte un poligrāfija ir ierasta daļa no kāzu svinībām Eiropā 21. gadsimtā. Bakalaura darbā tiek pētīti mākslinieku darbi ar ziedu stilizācijām, kāzu tīmekļa vietnes, latviešu dizaineru kāzu ielūgumi, kā arī veiktas divas strukturētās intervijas ar speciālistiem. Darbā tiek noskaidrotas, kādas ir kāzu ielūgumu dizaina aktualitātes, kas piešķir kāzu poligrāfijai augstu kvalitāti un kādi ir digitālie kāzu identitātes risinājumi. Tiek secināts, ka kāzu dizaina aktualitātēs saglabājas digitāli un drukāti kāzu ielūgumu risinājumi, ziedu motīvi, kaligrāfiski burtveidoli, organisku formu un dažādu faktūru papīra veidi. Radošajā daļā tiek izveidota kāzu grafiskā identitāte pēc noteikta pasūtījuma individuālam klientam. Darbs sastāv no pētnieciskās un radošās daļas ar 82 lappusēm, 58 attēliem un 4 pielikumiem.
dc.description.abstractWedding invitations, wedding visual identity, and typography are common elements of wedding celebrations in Europe in the 21st century. This bachelor thesis studies the works of artists with floral stylizations, wedding websites, wedding invitations by Latvian designers, and includes two structured interviews with specialists. The research identifies trends in wedding invitation design, factors that contribute to high-quality wedding printing, and digital solutions for wedding designs. It concludes that digital and printed wedding invitation solutions, floral motifs, calligraphic typefaces, and paper with organic shapes and different textures remain trending in Europe in the 21st century. In the creative part, a wedding visual identity is created for an individual client. The work consists of research and a creative part, with 82 pages, 58 images, and 4 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectkāzas
dc.subjectkāzu vizuālā identitāte
dc.subjectielūgumi
dc.subjecttīmekļa vietne
dc.subjectdizaina aktualitātes
dc.titleKāzu vizuālā identitāte 21. gadsimtā Eiropā
dc.title.alternativeVisual identity of a wedding in 21st century Europe
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record