Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vinetaen_US
dc.contributor.authorBudo, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:17:19Z
dc.date.available2015-03-23T10:17:19Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28618en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6988
dc.description.abstractŠis Diplomdarbs koncentrējas uz uzdevumiem un aktivitātēm, ko izmanto biznesa angļu valodas mācīšanā pieaugušajiem ar vidēju zināšanu līmeni. Darba mērķis bija izpētīt dažāda veida aktivitātes, kas palīdz attīstīt labākas prasmes biznesa komunikācijā angļu valodā. Tadas pētījuma metodes kā literatūras apskats, aptauja un situācijas analīze tika izmantotas, lai sasniegtu pētījuma mērķi. Studentu vajadzības tika analizētas ar anketēšanas palīdzību pirms kursa sākuma un atbilstoši vajadzību aptaujas rezultātiem, tika atlasītas aktivitātes, kas tika izmantotas valodu stundās. Iegūtās zināšanas un prasmes tika pārbaudītas un novērtētas ar regulāriem pārbaudes darbiem, kā arī Biznesa angļu valodas kursa beigās studenti aizpildīja kursa novērtēšanas anketu. Pētījumā iegūtie rezultāti pierāda, ka veiksmīga runāšanas un klausīšanās prasmju uzlabošana ir sasniedzama, ja pieaugušie studenti ar vidēju angļu valodas zināšanu līmeni aktīvi piedalās noderīgās un iesaistošās komunikatīvās aktivitātēs, kas pilnībā atbilst viņu vajadzībām. Atslēgas vārdi: biznesa angļu valoda, studenti ar darba pieredzi, vajadzību analīze, aktivitātes.en_US
dc.description.abstractABSTRACT The present Diploma Paper focuses on the tasks and activities for teaching Business English to intermediate level adult learners. The purpose of the research was to explore different types of activities that help to develop better skills of business communication in English. The following research methods: literature review, a survey and a case study - were applied to achieve the purpose of the research. Learners‟ needs were analyzed by means of a pre-questionnaire before the beginning of the course and appropriate activities were selected and piloted in the language classroom. The acquired knowledge and skills were tested and assessed by administering regular achievement tests as well as a post-questionnaire at the end of the course. The results shown by the learners prove that successful improvement of learners' speaking and listening skills can be achieved if intermediate-level adult learners actively participate in useful, engaging and challenging communicative tasks that fully meet their needs. Key words: Business English, job-experienced learners, needs analysis, activities.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBiznesa angļu valodas mācīšana pieaugušajiem ar vidēju zināšanu līmenien_US
dc.title.alternativeTeaching Business English to Intermediate Level Adult Learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record