dc.contributor.advisor | Apse, Vineta | en_US |
dc.contributor.author | Budo, Jekaterina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T10:17:19Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T10:17:19Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 28618 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6988 | |
dc.description.abstract | Šis Diplomdarbs koncentrējas uz uzdevumiem un aktivitātēm, ko izmanto biznesa angļu valodas mācīšanā pieaugušajiem ar vidēju zināšanu līmeni. Darba mērķis bija izpētīt dažāda veida aktivitātes, kas palīdz attīstīt labākas prasmes biznesa komunikācijā angļu valodā. Tadas pētījuma metodes kā literatūras apskats, aptauja un situācijas analīze tika izmantotas, lai sasniegtu pētījuma mērķi. Studentu vajadzības tika analizētas ar anketēšanas palīdzību pirms kursa sākuma un atbilstoši vajadzību aptaujas rezultātiem, tika atlasītas aktivitātes, kas tika izmantotas valodu stundās. Iegūtās zināšanas un prasmes tika pārbaudītas un novērtētas ar regulāriem pārbaudes darbiem, kā arī Biznesa angļu valodas kursa beigās studenti aizpildīja kursa novērtēšanas anketu. Pētījumā iegūtie rezultāti pierāda, ka veiksmīga runāšanas un klausīšanās prasmju uzlabošana ir sasniedzama, ja pieaugušie studenti ar vidēju angļu valodas zināšanu līmeni aktīvi piedalās noderīgās un iesaistošās komunikatīvās aktivitātēs, kas pilnībā atbilst viņu vajadzībām.
Atslēgas vārdi: biznesa angļu valoda, studenti ar darba pieredzi, vajadzību analīze, aktivitātes. | en_US |
dc.description.abstract | ABSTRACT
The present Diploma Paper focuses on the tasks and activities for teaching Business English to intermediate level adult learners. The purpose of the research was to explore different types of activities that help to develop better skills of business communication in English. The following research methods: literature review, a survey and a case study - were applied to achieve the purpose of the research. Learners‟ needs were analyzed by means of a pre-questionnaire before the beginning of the course and appropriate activities were selected and piloted in the language classroom. The acquired knowledge and skills were tested and assessed by administering regular achievement tests as well as a post-questionnaire at the end of the course. The results shown by the learners prove that successful improvement of learners' speaking and listening skills can be achieved if intermediate-level adult learners actively participate in useful, engaging and challenging communicative tasks that fully meet their needs.
Key words: Business English, job-experienced learners, needs analysis, activities. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Biznesa angļu valodas mācīšana pieaugušajiem ar vidēju zināšanu līmeni | en_US |
dc.title.alternative | Teaching Business English to Intermediate Level Adult Learners | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |