Show simple item record

dc.contributor.advisorZandfelde, Daceen_US
dc.contributor.authorPundure, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:18:00Z
dc.date.available2015-03-23T10:18:00Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21889en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7150
dc.description.abstractBakalaura darba „"Twitter.com" kā mārketinga instruments: Latvijas kinoteātru profilu analīze” mērķis ir noskaidrot, kādām mārketinga komunikācijas aktivitātēm tiek izmatoti Latvijas kinoteātru twitter.com profili. Darbs sastāv no teorētiskajām daļām par mārketingu, mārketinga komunikāciju un sociālajiem medijiem, metodoloģijas daļas par kontentanalīzi, aptauju un daļēji strukturēto interviju un no epmīrijas daļas, kurā tiek analizēti pētījumā iegūtie dati. Galvenie secinājumi – kopumā Latvijas kinoteātri twitter.com izmanto kā mārketinga instrumentu, taču novērojamas atšķirības Rīgas kinoteātru twitter.com izmantošanas praksē un citu Latvijas pilsētu kinoteātru izmantošanas praksē. Atslēgvārdi: attiecību mārketings, kinoteātris, sociālie mediji, twitter.comen_US
dc.description.abstractBachelor paper`s „"Twitter.com" as a marketing tool: profile analysis of Latvian movie theaters” main objective is to find out what marketing communication activities are used for Latvian movie theaters twitter.com profiles. The Bachelor`s paper consists of theoretical literature summary about marketing, marketing communication and social media, the methodological part about content analysis, questionnaire and semi-structured interview, and empirical part where is analyzed study findings. The main conclusion is that generally Latvian movie theaters uses twitter.com as a marketing tool, but there are differences between Riga movie theaters practice and other Latvian cities movie theaters twitter.com practices. Keywords: relationship marketing, movie theater, social media, twitter.comen_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title"Twitter.com" kā mārketinga instruments: Latvijas kinoteātru profilu analīzeen_US
dc.title.alternativeBakalaura darbsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record