• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Garīgums Ikšķiles Brīvās skolas izglītības filozofijā

Thumbnail
View/Open
310-18798-Pravorne_Ildze_ip07082.pdf (818.5Kb)
Author
Pravorne, Ildze
Co-author
Latvijas Universitāte. Teoloģijas fakultāte
Advisor
Geikina, Laima
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba nosaukums ir „Garīgums Ikšķiles Brīvās skolas izglītības pedagoģijā”. Tēze ir: „Garīguma izpratne un tā praktizēšana alternatīvajās skolās ir vairāk atkarīga no vadītāja un personāla individuālās attieksmes, nekā no teorētiskā un filozofiskā pamatojuma, kāds izvirzīts skolas mērķī.” Pirmajā darba nodaļā tiek aplūkota jēdziena garīgums un nozīme, tiek izvirzīta tā definīcija. Turpmākajās divās nodaļās tiek aplūkoti pētījuma objekta – Ikšķiles Brīvās skolas izglītības filozofijas galvenie balsti – holisms un humānā pedagoģija kā garīguma attīstības līdzekļi. Darba noslēgumā tēzes pierādīšanai tiek izmantota salīdzinoši analītiskā metode, kas izvērtē Ikšķiles Brīvās skolas garīguma izpratnes avotus, kas meklējami kopējā skolas filozofijā, ar praktisko jēdziena „garīgums” izpratnes pielietojumu audzināšanas darbā. Atslēgas vārdi: garīgums, reliģija, alternatīvā izglītība, holisms, humānisms, humānā pedagoģija.
 
The title of the work is „Spirituality in the educational philosophy of Ikskile Free School”. Thesis is as follows: „The understanding of spirituality and its apply in praxis in alternative schools depends more on the head of the school, but the theoretical and philosophical ground, that is postulate in the aim of the school.” The first part of the work deals with the term “spirituality”, the meaning and definition. The next to chapters draws the main aspects of the school’s educational philosophy – holism and the human pedagogy as tools for developing spirituality. At the end of research for the approval of the thesis, a comparison between the theory and the praxis are made. Key words: spirituality, religion, alternative education, holism, human pedagogy.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7761
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6782]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV