Search
Now showing items 1-10 of 13
Padomju laika sociālās reprezentācijas latviešu pēcpadomju biogrāfiskajā diskursā
(Latvijas Universitāte, 2012)
Promocijas darba merkis ir demonstret, ka latviešu publiskais biografiskais
diskurss pedejo 20 gadu laika ir ielogojis, atainojis un transformejis priekšstatus par
padomju periodu un ka šo procesu ir iespaidojušas autobiografu ...
Latvijas publiskie intelektuāļi perestroikas un atmodas laikā: identitāšu konstruēšana un publiskie diskursi (1986-1992)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Šis darbs analizē Latvijas publisko intelektuāļu diskursus, pēta to noturību un
mainību laikā, interakciju ar citiem publiskajā telpā pastāvošiem diskursiem, kā arī
intelektuāļu kolektīvās identitātes konstuēšanu. Par ...
Latgales reģiona prese kultūrsociālajā telpā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Promocijas darbā atklāta lokālo mediju un žurnālistikas nozīme vietējo kopienu komunikācijas procesu veicināšanā. Promocijas darba mērķis ir izvērtēt un analizēt Latgales reģiona preses izdevumu attīstības virzienus, ...
Sociālās atmiņas ētika un komunikācija: holokausta diskursi diskursi Latvijā (1945-2014)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Promocijas darbā analizēti holokausta sociālās atmiņas veidošanās procesi Latvijas teritorijā pēc Otrā pasaules kara beigām. Ar mērķi noskaidrot, kādu sociālpolitisko un vēsturisko diskursu iespaidā veidojusies holokausta ...
Bibliotēka 2.0 un Google paaudze: aktoru mijiedarbības iespējas mūsdienās
(Latvijas Universitāte, 2015)
Promocijas darbā mūsdienu kontekstā pētītas pusaudžu un bibliotēku mijiedarbības iespējas. Īpaša uzmanība veltīta pusaudžu informācijas meklēšanas un izmantošanas paradumu izpētei, kā arī viņu redzējuma par bibliotēkām ...
Sabiedriskais medijs un sabiedriskais labums: Latvijas pieredzes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Promocijas darba mērķis ir izpētīt Latvijas sabiedrisko mediju attīstības procesus, balstoties uz sabiedriskā labuma teoriju, un izstrādāt ieteikumus Latvijas sabiedrisko mediju attīstībai. Pētījuma problēmas analīze ietver ...
Indivīdu attiecības tiešsaistes sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2013)
Promocijas darbā analizētas indivīdu aktivitātes sociālo tīklu portālos, kā arī izvērtētas viņu
tiešsaistes attiecības un bezsaistes kontaktu nozīme tajās. Pētījuma teorētisko ietvaru veido
sociālā kapitāla teorija, ...
Latvijas Trešās atmodas sociālās atmiņas un komemorācijas diskurss medijos (1988-2014)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Promocijas darbā “Latvijas Trešās atmodas sociālās atmiņas un komemorācijas diskurss medijos (1988–2014)” analizēta Latvijas Trešās atmodas notikumu komemorācija un mediju rituāla realizācija, īpašu uzmanību pievērošot ...
Sociālo mediju lietošana korporatīvajā komunikācijā Latvijā (2009-2011)
(Latvijas Universitāte, 2014)
Promocijas darba „Sociālo mediju lietošana korporatīvajā komunikācijā Latvijā (2009-
2011)” ietvaros tika izstrādāta jauna teorētiskā pieeja korporatīvajai komunikācijai sociālajos
medijos, kas palīdzēs uzņēmumiem veiksmīgi ...
Lauku diskurss presē latviešu valodā Latvijā (1989-2012)
(Latvijas Universitāte, 2014)
Promocijas darbā analizēts preses veidotais lauku diskurss un tā izmaiņas sociālekonomisko un citu apstākļu ietekmē no 1989. līdz 2012. gadam. Pētījumā aplūkotas laukiem, to iedzīvotājiem un zemniecībai piedēvētās nozīmes, ...