Informācijas tehnoloģiju izmantošana dabas zinību stundās 2.klasē
Autor
Hakele, Tamāra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kiseļova, Rita
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba izstrādes gaitā tika pētītas dabaszinības mācību procesa pilnveidošanas iespējas 2. klasē, izmantojot informācijas tehnoloģijas. Darba teorētiskajā daļā tika analizēta literatūra un globālā tīmekļa resursi par informācijas tehnoloģiju nozīmi, aktualitāti un to lomu mācību procesā. Darba praktiskajā daļā tika veikta informācijas tehnoloģiju izmantošanas iespēju analīze, balstoties uz prakses laikā iegūto pieredzi Rīgas **. vidusskolā, apkopota informācijas tehnoloģiju izmantošanas pieredze dabaszinību stundu sagatavošanā, vadīšanā un skolēnu zināšanu novērtēšanā. Tika veikta aptauja par informācijas tehnoloģiju izmantošanu sākumskolā un iegūto rezultātu analīze, izstrādāts un apkopots dabaszinību stundām izmantojamu globālā tīmekļa resursu katalogs.
ATSLĒGVĀRDI: informācijas tehnoloģijas, sākumskola, dabaszinības, dators, mācību process.
Diplomdarba izstrādes gaitā tika pētītas dabaszinības mācību procesa pilnveidošanas iespējas 2. klasē, izmantojot informācijas tehnoloģijas. Darba teorētiskajā daļā tika analizēta literatūra un globālā tīmekļa resursi par informācijas tehnoloģiju nozīmi, aktualitāti un to lomu mācību procesā. Darba praktiskajā daļā tika veikta informācijas tehnoloģiju izmantošanas iespēju analīze, balstoties uz prakses laikā iegūto pieredzi Rīgas **. vidusskolā, apkopota informācijas tehnoloģiju izmantošanas pieredze dabaszinību stundu sagatavošanā, vadīšanā un skolēnu zināšanu novērtēšanā. Tika veikta aptauja par informācijas tehnoloģiju izmantošanu sākumskolā un iegūto rezultātu analīze, izstrādāts un apkopots dabaszinību stundām izmantojamu globālā tīmekļa resursu katalogs.
ATSLĒGVĀRDI: informācijas tehnoloģijas, sākumskola, dabaszinības, dators, mācību process. The diploma work investigates how to leverage information technologies to improve natural history lessons for 2nd class. Theoretical section of the work contains analysis of literature and WEB resources in field of information technologies. Practical section examines abilities of information technologies, based on practical experience of Riga ** secondary school. Collected information technology usage experience for natural history lessons. As well investigated how to use IT to organize learning process and evaluate knowledge. Was conducted a poll about IT usage in school. As a result was developed Web resource catalogue containing learning materials for natural history lessons.
KEYWORDS: information technologies, primary school, natural history, computer, learning process