Show simple item record

dc.contributor.advisorAvotiņa, Austraen_US
dc.contributor.authorOsīte, Ivandaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:18Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10566en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9853
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Kultūras vēsture kā integratīvs priekšmets Jēkabpils 2.vidusskolā”. Atbilstoši diplomdarba tēmai tika izvirzīts mērķis izpētīt kultūras vēstures mācību priekšmeta kopsakarības integratīvajā procesā. Lai realizētu diplomdarba mērķi tika analizēta literatūra un teorētiskais materiāls, vadītas integrētas stundas: kultūras vēsture-krievu valoda un literatūra, kultūras vēsture-latviešu valoda un literatūra, izstrādāta integratīvās stundas pašanalīzes shēma. Sniegts teorētiskais priekšstats par kultūras vēstures priekšmeta specifiku vispārizglītojošās skolas aspektā, kultūras vēstures vieta un loma pārējo mācību priekšmetu vidū, vidusskolas vecuma posma personības psihiskās attīstības raksturojums, mācību satura integrācijas pamatiezīmes un starppriekšmetu saikņu praktiskais pielietojums pamatojoties uz integrētām stundām kultūras vēsturē. Praktiskā darbība pierādīja ka, integratīvā mācību procesa mērķtiecīga organizēšana, izmantojot mācību satura starppriekšmetu saikni, veicina mācību izziņas darbības attīstību, pastiprina tās radošo, pētniecisko, starppriekšmetu raksturu, kas ir skolēna integratīvo prasmju pamatnosacījumus. Šī diplomdarba uzdevumu aprobācija tika veikta Jēkabpils 2.vidusskolā.en_US
dc.description.abstractA theme of this graduation work is „Cultural history as an integrative study subject in Jekabpils 2nd secondary school”. According to the theme of this work a goal was set – through integrative process to investigate intercommunication of themes of the lessons in the subject of Cultural history. Literature and theoretical material is analyzed to accomplish the goal, integrative lessons are conducted: Cultural history and Russian language and literature, Cultural history and Latvian language and literature, self-examination chart of an integrative lesson is developed. The theoretical presentation of Cultural history subject specifics in the aspect of secondary school is given, Cultural history subject place and its role among other school subjects; description of mental development of school age individual is given; main characteristic of lessons content integration and practical application of interconnection of school subjects are defined based on Cultural history integrative lessons. The practical part of the work proved that a purposeful organization of the integrative process of education, using interconnection of lessons content promotes understanding of lessons material and strengthens creative, research, interconnection character of the lessons, which is the main requirement for integrative education of a school pupil. Approbation of tasks of this graduation work was executed on the grounds of Jekabpils 2nd secondary school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKultūras vēsture kā integratīvs priekšmets Jēkabpils 2. vidusskolāen_US
dc.title.alternativeCultural history as an integrative study subject in Jekabpils 2nd secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record