Show simple item record

dc.contributor.advisorVīgante, Rasmaen_US
dc.contributor.authorJansone, Lailaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:19Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:19Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10882en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9857
dc.description.abstractDarba nosaukums – ‘’Pirmā desmita mācīšana skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem.” Autore – speciālās izglītības skolotāja profesionālās studiju programmas studente – Laila Jansone. Pētījuma mērķis – izveidot mācību materiālu matemātikā pirmā desmita apguvei jaunākajās klasēs. Teorētiskajā daļā tiek raksturots speciālo skolu skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem izziņas process, mācību organizēšanas īpatnības matemātikas stundās un darbs apvienotajās klasēs bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Darbs veidots balstoties uz S. Liepiņas, I. Freimaņa, I. Maslo, K. Smitas, E. Krastiņas, J.Menča atziņām, kā arī uz pētījumiem, kas veikti par mācību materiālu veidošanas principiem. Praktiskajā daļā autore veidoja mācību materiālu matemātikā speciālo skolu skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem, kā arī veica aptauju speciālo skolu un vispārējo izglītības iestāžu skolotājiem par mācību līdzekļu daudzveidību pirmā desmita apguvē. Apkopoti un analizēti aptaujas rezultāti. Darbs sastāv no 42 lappusēm, 5 tabulām, 5 attēliem, 67 pielikuma. Darbā izmantoti 26 avoti un literatūra. Atslēgas vārdi – skolēni ar garīgās attīstības traucējumiem, pirmā desmita mācīšanas metodika, mācību materiāls.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Paper – „Teaching to operate in an amount of ten for students with light mental disturbance.” The authour – the student of Professional Programme – Laila Jansone – of special education. The aim of the research – to create a methodological material in Mathematics for operating in an amount of ten for primary classes. The process of cognition of students with light mental disturbbance in special schools, characteristics of Maths’s lesson organisation and amalgamated work during the lesson for children with light mental disturbance are described in the theoretical part. The Paper is based on S. Liepina, I. Freimanis, I. Maslo, K. Smit’s references and on the researches which have been done concerning principles of creating methodological materials. In the practical part the authour created a methodological material for Maths lessons for students with light mental disturbance. The survey on variety of educational materials concerning operating in an amount of ten was carried out among teachers working in special schools and in general educational establishments. The data was summerized and analysed. The Paper consists of 42 pages, 5 charts, 5 pictures, 00 appendices. 23 literature resources have been applied in the Paper. 1 conference material has been applied, as well. Key words – students with light mental disturbance, methodology of operating in an amount of ten, methodological material.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirmā desmita mācīšana skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiemen_US
dc.title.alternativeTeaching the numbers to ten to pupils with slight mental developmental disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record