Show simple item record

dc.contributor.advisorAusekle, Dagmāraen_US
dc.contributor.authorŠteinberga, Lolitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:22Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13199en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9878
dc.description.abstractMaģistra darba tēma “Animācijas izmantošanas iespējas skolēnu radošuma sekmēšanai izglītības procesā” sasaucas ar pedagoģijā aktuālu jautājumu, kā izmantot moderno informācijas tehnoloģiju un mediju piedāvātās iespējas, lai sekmētu skolēnu radošā potenciāla attīstību. Autore kā vienu no iespējamiem risinājumiem piedāvā animācijas izmantošanu izglītības procesā. Ar animāciju tiek saprasts animācijas filmu veidošanas process. Maģistra darba 1. nodaļā, balstoties teorētiskās literatūras studijās, autore atklāj radošuma jēdzienu un izpratni humānistiskajā psiholoģijā un pedagoģijā, iezīmē kritērijus, kas raksturo radošumu. 2. un 3. nodaļā, pamatojoties zinātniskajā literatūrā, autore aplūko animācijas teorētisko pamatojumu un animācijas izmantošanas iespējas pedagoģijā. 4. nodaļā tiek atspoguļots animācijas pedagoģiski psiholoģiskais pamatojums autores skatījumā, uzmanība tiek pievērsta radošuma sekmēšanas iespējām. Balstoties uz animācijas pedagoģiski psiholoģisko pamatojumu tiek veikts pedagoģiskais eksperiments, kas aprakstīts un analizēts maģistra darba 5. nodaļā. Maģistra darba noslēgumā tiek apkopoti pētījumā iegūtie rezultāti un izdarīti secinājumi. Maģistra darba pielikumā apkopoti ilustratīvie materiāli, kas attiecas uz darba teorētisko daļu un pedagoģiskajā eksperimentā izmantotie mācību materiāli un skolēnu darbi.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Master degree paper “Animation as a learning tool for creativity development in education process” coincides with a topical issue in pedagogy how to use the possibilities offered by modern information technologies and media to facilitate the development of learners’ creative potential. The author of the paper offers the use of animation in the educational process as one of the possible solutions. Animation is understood as the process of making animation films. The author, on the basis of studying the theoretical literature, describes the notion of creativity and its understanding in humanistic psychology and pedagogy as well as indicates the criteria that characterize creativity in Chapter 1 of the Master degree paper. Chapters 2 and 3 are based on the scientific literature and here the author treats the theoretical foundation of animation and the possibilities of using animation in pedagogy. Chapter 4 reflects the pedagogical and psychological foundations of animation as seen by the author; attention is paid to the possibilities of promoting creativity. The pedagogical experiment is carried out on the basis of the pedagogical and psychological foundations of animation and it is described and analyzed in more detailed in Chapter 5. The results obtained in the study are summarized in the conclusion of the Master degree paper and conclusions are drawn. The illustrative materials, which pertain to the theoretical part of the paper and the teaching materials used in the pedagogical experiment as well as pupils’ works are summarized in the Appendix to the Master degree paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAnimācijas izmantošanas iespējas skolēnu radošuma sekmēšanai izglītības procesā.en_US
dc.title.alternativeAnimation as a learning tool for creativity development in education process.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record