Fonemātiskās uztveres traucējumi un to koriģējoši attīstošā darbība 5 - 6 gadus veciem bērniem
Author
Gintere, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs izstrādāts, lai gūtu priekšstatu par problēmām, kuras rodas darbā ar bērniem, kuriem ir fonemātiskās uztveres traucējumi. Darbs sastāv no divām daļām. Teorētiskā daļā tiek dots ieskats pētāmās problēmas teorijā. Praktiskajā daļā pētījuma pamatā darba autore izmantoja studēto literatūru, lai atspoguļotu fonemātiskās uztveres attīstību 5 – 6 gadus veciem bērniem. Diplomdarbs uzrakstīts uz 56 lapām, satur 1 tabulu un 10 attēlus. Darba izstrādei izmantoti 38 dažādi literatūras avoti. Darbā ietverti 6 pielikumi.
Darba praktiskā nozīme
Darbu var izmantot pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogi, logopēdi un pedagoģijas augstskolu studenti pieredzes un prakses pilnveidošanai darbā ar bērniem, kuriem nepieciešams uzlabot fonemātisko uztveri.
Atslēgvārdi
Fonemātiskā uztvere, fonemātiskās uztveres traucējums, koriģējoši attīstošā darbība, pirmsskolas vecuma bērni. The work has been written to get the conception about the problems that appear working with children who have disturbances of phonematic perception. The work consists of two parts. In the theoretical part an insight in the theory of the problem is given. In the practical part the author used the studied literature to reflect the development of phonetic perception of children aged 5 – 6. The work has been written on 56 pages, 1 table, 10 contains images. 38 literature resources have been used in the process of writing the work. There are 6 appendices.
The practical use of the work
The work can be used by pre-school educators, speech therapists students of educational studies to improve experience and practice while working with children who need the improvement of the phonematic perception.
Kew words
Phonematic perception, disturbances of phonematic perception, correction and activities, pre – school childrens.