Speciālās pirmsskolas izglītības iestādes "Ābelīte" pedagoģiskais process (1988-2010)
Autor
Pormale, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir izzināt un analizēt Olaines speciālās pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģisko procesu no 1988. gada līdz 2010. gadam.
Metodes: literatūras analīze, atmiņu pierakstu analīze, intervijas.
Šis darbs varētu interesēt speciālo pirmsskolas izglītības iestāžu skolotājus un tos, kuriem interesē pirmsskolas izglītības iestādes vēsture un tās attīstības gaita.
Diplomdarba autore ir apkopojusi savāktos materiālus par Latvijas bērnudārzu veidošanās vēsturi Latvijā un Olainē, par priekšnoteikumiem, lai veidotos speciālie bērnudārzi Latvijā un Olainē.
Diplomdarbā analizēta pirmsskolas speciālās izglītības iestādes „Ābelīte” vēsture, tās pedagoģiskais process.
Diplomdarba apjoms: 3 nodaļas, 103 lapaspuses, 3 tabulas, 37 attēli, 92 literatūras vienības un 22 pielikumi.
Atslēgas vārdi: speciālā pirmsskola, pedagoģiskais process. The research work is done because information about foundation and developing of Olaine special pre-school district is not written before.
It was important to establish Olaine pre-school pedagogical activities and study cultural and pedagogical values.
The aim of research work is to find out and analyse history und pedagogikal process of Olaine special pre-school 1988. – 2010.
In the research work are used methods: analysing the bibliography, analysing documentation, survey of teachers, analysing of memories.
This work could be interesting special pre-school teachers and others who have an interest about pre-school history and developing.
The author has collected materials and information about kindergartens in Latvia, kindergartens Olaine (pre-schoo) activity, about precondition for special pre-schools to be develop in Latvija and Olaine.
There are in research work has described history of pre-school and pedagogical process.
The research work consists of 3 chapters, 103 pages, 3 tables, 37 pictures, 92 units in bibliography and 22 appendixes.
Key words: special pre-school, pedagogical process.